וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: PlusDeck

20.12.2006 / 8:06

אזהרה: הגאדג'ט הבא לא ייראה מרשים או מגניב לרוב בני 23 ומטה. מצד שני, הוא ייראה מעולה לבני 30 ומעלה רבים

לחלקנו עדיין יש קלטות בבית. לא קלטות וידאו (כלומר, גם, אבל לא להן עליהן אנחנו מדברים עכשיו), כי אם קלטות שמע. אלה שהיו נכנסות ברדיו טייפ או סתם טייפ או הטייפ במערכת הדאבל קאסט הישנה.

הקלטות האלה, ברוב המקרים, יושבות בחוסר מעש כבר הרבה מאד זמן. המרת קלטות לפורמט נוח יותר לימינו אנו תמיד היתה טרחה רבה מדי: חיבור הטייפ הישן (בהנחה שיש כזה, בכלל) למחשב, הקלטה ידנית ומתישה.

אבל פיירבוקס מציעים פתרון נוח בהרבה, ואנחנו מורידים בפניהם את הכובע: טייפ קלטות שמע למחשב, שממיר את תוכן הקלטות באופן אוטומטי. גאוני. פשוט גאוני. הטייפ יושב באחד נסלוטי 5.25 האינץ' המיועדים בדרך כלל לכוננים אופטיים, ומתחבר לספק הכוח של המחשב ולכרטיס הקול. ניתן לנגן בו מוזיקה מקלטות באופן ידני או - כאמור - להעביר את תוכן הקלטות לפורמט דיגיטלי. ניתן לשמור את המוזיקה (או כל תוכן אחר שנמצא בקלטות) לפורמט CD, DVD או mp3.

מדובר במוצר כל כך גאוני, שאנחנו אפילו לא יכולים לבכות על מחירו הגבוה - 100 לירות שטרלינג. מי שלא צריך אותו, לא יכול להתלונן יותר מדי על המחיר. אבל למי שצריך אותו באמת, המחיר הזה זעום לעומת התמורה: המוזיקה שעליה גדלנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully