וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס בפרטנר

20.12.2006 / 14:49

במסיבת עיתונאים עמוסה, הכריזו בפרטנר על חבילות חדשות, מכשירים חדשים, חנות חדשה וממשק חדש לוידאו בסלולר

חברת פרטנר נערכת כבר מעכשיו לניוד המספרים שצפוי להתרחש עוד כשנה. החברה ממשיכה את המעבר לאסטרטגיה שמתמקדת בשימור לקוחות עם השקת חבילות משפחה חדשות, מכשירי דור 3.5 וחנות מקוונת חדשה.

חבילות המשפחה יוצעו גם לעסקים, ויאפשרו לכלול בני משפחה בחבילות של עובדים. החבילה תכלול תעריף של 26 אגורות לדקה לשיחה, בתשלום חודשי קבוע של 1.90 ש"ח למנוי, וניתן להוסיפה לכל תוכנית קיימת.

מכשירים

החברה הכריזה במסיבת העיתונאים על השקתם של חמישה מכשירים חדשים, מתוכם שלושה בדור 3.5. המכשירים המושקים בדור 3.5 הם מוטורולה V6 Maxx (שיושק גם בסלקום), מוטורולה V3XX ו-HTC TyTN (גרסת היצרן ל-JasJam שיושק בסלקום). בנוסף, מושקים סוני אריקסון W850 (גרסת הדור השלישי של W800 הפופולרי) ו-Mio A701, המכשיר הראשון עם GPS מובנה שמושק בחברה.

טלויזיה בסלולר

פרטנר הכריזה על השקת ממשק חדש לצפיה בטלויזיה באמצעות הדור השלישי, שכולל 50 ערוצים שרובם משודרים ישירות במקביל לטלויזיה. הממשק החדש כולל EPG (מדריך שידורים אלקטרוני) ואפשרויות זפזוף. לא מדובר בטלויזיה ניידת בשידור, כי אם בקליטה באמצעות הדור השלישי, אבל מדובר בחוויה שעל פניה נראית משופרת לעומת ההיצע של החברה בעבר ומתחרה ראוי לשירותי הטלויזיה של פלאפון. השירות יעלה 29 ש"ח בחודש בנוסף ל-15 ש"ח של חבילת הגלישה בדור השלישי.

חנות

לבסוף הכריזו בחברה על חנות חדשה למכירת המכשירים באינטרנט. החנות, שמושקת זמן קצר לאחר השקת החנות המקוונת של פלאפון, תכלול מבצעים ומכירות פומביות וקבוצתיות.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully