וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצועה הנקרעת של בקר Wii: עכשיו התביעה

הדר תדמור

24.12.2006 / 11:27

בנוסף, מצאו שחקנים בקונסולה כי השלט אינו עובד בקרבת אורות בוהקים, כמו נורות חג המולד על עצי אשוח

ההתלהבות מקונסולת המשחק החדשה של נינטנדו, Wii, שכחה ובמקומה הגיע הכעס: חברת עורכי הדין גרין וולינג הגישה תביעה ייצוגית בסן פרנסיסקו נגד נינטנדו, והכל בגלל רצועה.

לנינטנדו הגיעו דיווחים, בתחילת חודש דצמבר, על כך שהרצועה שבאמצעותה ניתן להחזיק את השלט של קונסולת המשחק (Wiimote) חלשה מדי, לא יציבה ונוטה להיקרע. קריעת הרצועה גרמה לשלט "לברוח" לעתים מידיהם של המשחקים ב-Wii, ולגרום לנזקים לרכוש או אפילו לגוף.

חברת נינטנדו קראה באמצע דצמבר לצרכנים שמעוניינים להחליף את אותה רצועה ליצור קשר עם החברה, שתחליף את הרצועה החלשה בחזקה יותר. עם זאת, לא כולם היו מרוצים. לפי התביעה הייצוגית, הפגם בשלט של Wii מהווה הפרת כתב האחריות המצורף בכל אריזה של הקונסולה.

אך בכך לא נסתיימו צרותיה של נינטנדו. בעיה נוספת נתגלתה בשלט, והיא מוזרה הרבה יותר. משתמשים בשלט של הקונסולה גילו כי השלט מפסיק לעבוד כשמקרבים אותו מדי למנורות שתלויות על עץ חג המולד. בדיקה מהירה של חברת נינטנדו גילתה שהלקוח צודק גם הפעם, והחברה פירסמה הודעה כי "לשימוש אופטימלי בשלט של Wii יש להימנע מלקרב אותו למקור אור בוהק ליד או מאחורי הטלוויזיה".

בסוף נובמבר הודיעה נינטנדו היפאנית כי מכרה יותר מ-600 אלף יחידות של קונסולת המשחקים החדשה Wii בשמונת הימים הראשונים להשקתה בצפון אמריקה. נתון המכירות גבוה ממכירות קונסולת המשחקים פלייסטיישן 3 של המתחרה סוני בארה"ב, שמסתכמות ב-400 אלף. נינטנדו Wii הושקה בארה"ב ובקנדה ב-19 בנובמבר, יומיים לאחר השקת פלייסטיישן 3 בארה"ב. שתי החברות מתחרות בקונסולת 360 Xbox מתוצרת מיקרוסופט.

  • עוד באותו נושא:
  • ווי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully