וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Clocky

27.12.2006 / 1:51

ושוב אנו מגיעים לסוגיה ותיקה וכואבת: קשה לקום בבוקר. אז מה עושים? רודפים אחרי השעון המעורר

לפני שנים שרו תיסלם "השעון נראה כמו שרודף אחרי עצמו במן דיוק מרגיז, מתנועע סביב ממקום למקום". מי היה מאמין שחברי תיסלם הם נביאים? אחרי הכל, איך עוד ניתן להסביר את העובדה שהם חזו את קלוקי, השעון המעורר שמתחליף לנוע על הגלגלים שלו ברגע שהוא מתחיל לצלצל?

קשה לקום בבוקר. בימי ראשון קשה מאד לקום בבוקר. גם לנו קרה שהתעוררנו, כיבינו את השעון המעורר (בדרך כלל הסלולרי) וחזרנו מיד לישון. אנחנו לא חושבים שהיינו חוזרים לישון לו היינו צריכים לרדוף אחרי השעון. לאחר שניהלתם מרדף ברחבי החדר אחר דבר קטן ומצלצל שבורח על גלגלים ואין לו בעיה ליפול מכוננית לרצפה, הסיכויים שעדיין תהיו ישנים למחצה בסוף התהליך אינם טובים במיוחד.

קלוקי אינו שעון אכזר. הוא נותן לכם להכות בכפתור הנמנום פעם אחת. הוא ייתן לכם לישון עד 9 דקות בהתאם לקביעתכם. אבל כשהוא שב לצלצל? הוא מתחיל לרוץ. ולצפצף בתבניות אקראיות.

לפני כשנה וחצי, כשהכריזו על קיומו העתידי (במראה המקורי והכעור שלו) כתבו עליו בכל מקום. אבל החל מהשבוע שעבר מדובר במוצר ממשי שניתן להזמין. קלוקי די יקר יחסית לשעון מעורר. 50 דולרים. אבל בשביל שעון מעורר שכנראה עובד במאה אחוז מהזמן, המחיר הזה לא כזה נורא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully