וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקירת מוצר: Archos 604 WiFi

דידי חנוך

27.12.2006 / 20:43

זוכרים את הסקירה הנלהבת (ברובה) שלנו על ה-604? עכשיו בדקנו את גרסת הויפי ביחד עם תחנת ה-DVR. היינו כחולמים

אתר יצרן

בחיי שאני לא עובד בשביל ארכוס ישראל. או ארכוס צרפת. או מישהו חוץ מוואלה!. אני חש צורך להוסיף את הדיסקליימר הזה מכיוון שחלקכם (הצינים מביניכם, שאוהבים להאשים אותי שאני עובד בשביל כל מיני חברות) יתקשו להאמין לי בסוף הסקירה הזאת.

אבל מה לעשות? Archos WiFi עם תחנת DVR הוא המוצר המרהיב ביותר שסקרתי השנה. או שראיתי. או שקראתי עליו.

הנגן

הנגן עצמו הוא אותו ארכוס 604 שסקרנו כבר. מכונת מולטימדיה ניידת משובחת עם מסך איכותי, ממשק מצוין וכל השאר. אין לי הרבה מה להוסיף, אז אני ממליץ שתקליקו על הקישור לסקירה ההיא.

הויפי

מהדורת הויפי מוסיפה מספר יכולות מפתח ל-604. הראשונה והמובנת מאליה היא גלישה באינטרנט. עם דפדפן אופרה הכלול בערכה, חוויית הגלישה ב-604 מוצלחת מאד. המכשיר מזהה רשתות באופן נוח. כמו שאתם רואים, הוא מתחבר לרשת בקלות רבה. כדי להפוך את חווית הגלישה לנוחה יותר, מצויד המכשיר במסך מגע. זה הופך את הניווט במכשיר לנוח יותר גם בגלישה וגם בממשק המולטימדיה הרגיל.

החיבור לרשת אפשר לארכוס להוסיף למכשיר יכולת נוספת: שרת קבצים. על ידי הפעלת שרת הקבצים, הופכים כל הקבצים שהועלו למכשיר או הוקלטו אליו לזמינים לכל המחשבים ברשת הביתית. היכולת הזאת עובדת מעולה בכל הנוגע לקובצי מוזיקה, אבל כדי לצפות בקובצי וידאו באיכות גבוהה כדאי לזכור להפסיק הורדות פעילות.

גרסת ה-ויפי עולה יותר, כמובן. אבל ההפרש הופך את הנגן למכשיר בעל יכולות רבות בהרבה ובעל מקדם סקסיות כמעט בלתי סביר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

מסך מגע

הזכרתי בפסקה הקודמת את מסך המגע של המכשיר. מסך המגע מצליח לקחת ממשק שכבר היה טוב מאד ולהפוך אותו לאחד הממשקים הנוחים ביותר בהם נתקלתי. דברים כמו בחירה באיזה מצב USB לעבוד (כשהמכשיר מתחבר למחשב ב-USB, הוא שואל האם לעבוד במצב כונן קשיח, במצב TMP או סתם להיטען) פשוטים יותר כאפשר לבחור את הברירה הרצויה בהקלקה על מסך המגע. כמה פשוט, ככה נוח.

DVR

בתוספת 650 ש"ח ניתן להוסיף לכל נגני סדרת 4 של ארכוס את תחנת ה-DVR, שהופכת כל אחד מהם למקליט וידאו דיגיטלי שניתן לתכנת. בביקורת על 604 התלוננתי על חלוקת יכולות המכשיר ליחידות שנמכרות בנפרד. אבל תחנת ה-DVR מספקת חוויה ברמה אחרת. כשהיא יושבת ומחוברת לטלויזיה ולממיר, פשוט צריך לתחוב לתוכה את הנגן כדי להפעיל אותה. אין צורך לחבר ולנתק כבלים למכשיר בכל פעם. ולמרות שאני לא אוהב לחזור בי, אני נאלץ... נו... לחזור בי.

הנוחות המשופרת של תחנת ה-DVR שווה את הכסף. השלט המצורף הופך אותה למקבילה נוחה לכל מקליט וידאו דיגיטלי שנמצא בשוק. ובניגוד לרבים מאותם מקליטים דיגיטליים, את הארכוס קל מאד לחבר למחשב. בגרסת הויפי, לא צריך אפילו להזיז את הארכוס ממקומו בתחנה כדי לעשות זאת.

DVR+ויפי

תחנת ה-DVR מאפשרת לכם להתחבר לטלויזיה. הויפי מאפשר לכם להתחבר לרשת. התוצאה: אינטרנט בטלויזיה. הגלישה באמצעות השלט היא די נוחה. לא מקבילה באמת לגלישה ברשת במחשב, אבל לצפייה במבזקים או אתרי וידאו מדובר בחוויה סבירה ביותר.

סיכום

ארכוס 604 ויפי פלוס תחנת ה-DVR יעלו לכם 3500 ש"ח. בתמורה תקבלו מקליט דיגיטלי שיכול ללכת לכל מקום, לאפשר לכם לגלוש בטלויזיה בסלון ובכל מקום אחר שיש בו אינטרנט אלחוטי. זאת לא קומבינציה זולה, אבל בהתחשב בכל היכולות הכלולות במחיר הזה - זה שווה את הכסף. הנגן נבחר לנגן השנה בתחום המולטימדיה, נגן השנה בכלל ולטעמי הוא גם גאדג'ט השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully