וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקירת גאדג'ט: מטען נטען

דידי חנוך

28.12.2006 / 2:35

הפעם, בניגוד למנהגנו, ממש בדקנו את גאדג'ט היום. Apex מציעה גאדג'ט לגאדג'טיסטים: מטען אוניברסלי נטען

מעטים הדברים שמבאסים יותר מגאדג'ט אלקטרוני שהסוללה שלו נגמרת. בין אם מדובר בטלפון סלולרי או בנגן, מראה מד הסוללה המתקצר הוא דבר מצער מאד.

לכן שמחתי כשפנו אלי והציעו לי לבדוק את המטען האוניברסלי של Apex. מדובר במכשיר די קטן שנטען במשך מספר שעות ואז בשל להתחיל לטעון מכשירים אחרים. הוא יכול גם לשמש כמטען בעודו מחובר לחשמל. על מנת להמליץ עליו, רציתי לדעת שלושה דברים: מתאמים, איכות הטעינה ומחיר.

מתאמים

אין ספק שזאת הנקודה החזקה ביותר של המטען. פרט למיני USB, יש בו מתאמים לנוקיה (למעשה, החיבור הקלאסי של נוקיה הוא חיבור ברירת המחדל), סמסונג, LG, טליט ועוד מספר מכשירים. הצלחתי למצוא מתאם לכל מכשיר שברשותי או בסביבתי. המתאמים נכנסים כולם בנוחות לשקיק שבו מגיע המטען, כך שלגאדג'טיסט המתקדם יש אפשרות לטעון כל אחד מהמכשירים שלו בהתאם הצורך.

איכות הטעינה

כאן היו התוצאות טובות, אך לא מושלמות. טעינה במטען לא טענה את רוב המכשירים שבדקתי באופן מלא, אבל היא כן אפשרה לכל אחד מהם להחזיק עד סוף היום. הבדיקה שביצעתי היתה בדיקת שטח: הטלפונים שבדקתי עבדו בזמן הטעינה. התוצאה החלשה ביותר היתה עם מוטורולה Q, אבל אני נוטה להאשים את זמן הסוללה המזוויע של המכשיר שהיה ברשותי. קשה למלא דלי שדולף כל הזמן מחור ממש גדול. עם נוקיה 6680 המטען עשה עבודה טובה יותר. מקוביה אחת במד הסוללה, הגעתי למד מלא כשהמטען התרוקן. המכשיר לא היה טעון לגמרי, אבל לא רחוק מכך. כל זאת כשהמכשיר לא מחובר לחשמל. כשהוא מחובר, הוא מתפקד כמו כל מטען, פרט לכך שהוא עובד עם כמעט כל מכשיר.

מחיר

200 ש"ח נראה לי כמו מחיר מעט גבוה למוצר שכזה. התחושה האישית שלי היא שבמוצר הזה, מה שמכונה ה-Sweet spot, הנקודה שבה המוצר מתומחר באופן שהופך אותו לשווה לכל נפש, הוא 100 ש"ח. אבל 200 ש"ח הוא מחיר זול ממחירן של רוב הסוללות לסלולרים או נגנים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

סיכום

זהו מכשיר שהאטרקטיביות שלו נמדדת ביחס ישיר לצורך של הצרכן. למי שמסתובב באופן קבוע עם יותר ממכשיר נטען אחד, נוח יותר להסתובב עם מטען אחד. ולטיולים הוא נראה לי מוצלח מאד. בסה"כ מדובר במכשיר פשוט שעושה את העבודה שלו בצורה מוצלחת. הייתי שמח לו היה זול יותר, אבל למי שזקוק למכשיר מסוג זה, הוא מומלץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully