וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השנה

30.12.2006 / 1:07

כמו כל שנה, גם השנה הביאו אלינו יצרני הגאדג'טים מגוון רחב של מוצרים גרועים. אבל מה היה הגרוע מכל?

קשים הלבטים, כשמדובר בהחלטה כבדת משקל כמו "הגאדג'ט הגרוע של השנה". אחרי הכל, היו השנה כל כך הרבה גאדג'טים גרועים. היו שבועות בהם הבחירה בגרוע של השבוע היתה קשה במיוחד (לצד שבועות בהם היה גרוע שבלט מהרגע הראשון).

שקלנו ללכת על הגלגיליות המהבהבות הזכורות תודות לכך שממש גרמו לנו לרחם על היצרן. אחרי הכל, לא לעתים קרובות אתה נתקל במוצר כל כך גרוע שהסרטון של היצרן מספיק כדי להבהיר עד כמה הוא גרוע.

חשבנו גם לבחור בשעון ה-LED הבלתי קריא. לאו דווקא בזכות עצמו. יותר בגלל שמדובר במגמה המעצבנת של השנה. יצרני שעונים: דייייייייייייי! אנחנו רוצים להיות מסוגלים לדעת מה השעה ברגע בו אנו מתבוננים בשעון. כל דבר אחר - כמו עיצוב יפה או יכולות נוספות - הוא בונוס. אם אנחנו לא יודעים מה השעה כשאנחנו מתבוננים בשעון, הפסדתם.

אבל הבחירה נעשתה לבסוף בעבורנו דווקא בגלל גאדג'ט חביב שהעלינו השנה. כאנשים שקשה להם לקום בבוקר, המחשבה על בלנדר שמעיר אותנו בבוקר היא סיוט מזעזע. אנחנו מוכנים לרדוף אחרי השעון המעורר. אבל שעון לא צריך לעשות שאון. בטח לא של בלנדר עם כדורי קלקר. ולכן, השעון המעורר עם הבלנדר הוא הגדאדג'ט הגרוע... של השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully