וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינטנדו אובר אלס

31.12.2006 / 22:52

אחרי חודש ראשון ניתן לומר בוודאות: נינטנדו Wii קורעת לפלייסטיישן 3 את הצורה יותר מאשר למסכי טלויזיה

בכירי סוני, ששמרו על הבעת פנים עליזה במשך כל השנה האחרונה, ייכנסו (או, אם מדובר ביפנים, כבר נכנסו) כנראה לשנת 2007 כשהם קוראים שני אתרי אינטרנט מצליחים. הראשון הוא [[Vgcharts]], האומר שמאז השקת קונסולת ה-Wii של נינטנדו, היא הצליחה להמכר בכ-3.54 מיליון יחידות, פי 3 מקונסולת הפלייסטיישן 3 של סוני (1.21 מיליון יחידות). האתר השני הוא, ללא ספק, מדריך לביצוע ספוקו – המלה הסינית לחאראקירי - בעזרת צלחת מעופפת.

אז כן, ווי – האנדרדוג האולטימטיבי, נמכר כמו לחמניות טריות, והסיבה לכך היא לא רק המלאי הגדול של הקונסולות אותו הצליחה נינטנדו להרכיב טרם ההשקה הכלל-עולמית. מדובר גם בשני אלמנטים נוספים: חדשנות ומחיר. בתחום החדשנות, מציעה הווי חוויה חדשה למדי, בעזרת הבקר האלחוטי בעל גלאי התנועה, אשר מאפשר לשחקנים לשחק באופן פשוט יותר ופיזי יותר מקונסולות ה"שגרתיות" יותר. בתחום המחיר, מציעה נינטנדו את קונסולת הדור השביעי הזולה ביותר כיום – 250 דולר מחירה, הרבה פחות מאקס-בוקס 360 אשר עולה כ-400 דולרים ומהפלייסטיישן 3 שתעלה לכם (אם תצליחו להניח את ידיכם על אחת) לא פחות מ-600 דולרים לגרסה היקרה וה"מלאה".

גם בשוק הקונסולות הניידות מנצחת נינטנדו את סוני, אם כי בהפרשי אחוזים קטנים יותר. קונסולת ה-PSP נמכרה עד כה ברחבי העולם בכ-19.12 מיליון עותקים, ואילו ה-DS מכרה יותר מפי שתיים ומכירותיה עומדות על 35.56 מיליונים. עם זאת, הכל עוד פתוח, ואם השמועות האחרונות נכונות הן, אזי ב-2007 נראה את סוני מנסה להחזיר מלחמה בשתי החזיתות עם הורדת מחירי הפלייסטיישן 3 והשקת ה-PSP 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully