וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד מעונן חלקית

דידי חנוך

1.1.2007 / 12:29

דידי חנוך שובר כדור בדולח וקורא את העתיד ברסיסים שפזורים על הרצפה. מה צפוי לנו בשנת 2007?

קשה לחזות את העתיד. אבל ניתן לסמוך על הזיכרון הקצר של אנשים ולקוות שהם לא יזכרו את התחזיות המטופשות שלך עוד שנה. אלה התחזיות שלי לשנת 2007. מה התחזיות שלכם? (ואם אתם חושבים שאני טועה, למה?)

1. ויסטה הולכת לגרום הרבה צרות להרבה משתמשים. לא בגלל דרישות המערכת הגבוהות שלה. מי שמתקין מערכת הפעלה על מחשב שלא מתאים לה מביא את הצרות על עצמו. הצרות שויסטה תגרום ייגרמו על ידי שני גורמים:

הראשון הוא חוסר היכולת ההיסטורית של מיקרוסופט לשחרר מערכת הפעלה בלי בעיות חמורות. עד גרסת העדכון המשמעותית הראשונה, יתגלו תקלות משמעותיות רבות בויסטה.

השני הוא המסירות העיוורת של מיקרוסופט לניהול זכויות קניין. דיווחים ראשוניים מראים שהחברה הקריבה שימושיות לטובת הגנה על זכויות של בעלי תוכן. ובדרך להגנה על הזכויות של חברות מדיה, כנראה שנגרם נזק משמעותי למשתמש הפרטי. ימים יגידו.

2. רשת חברתית סלולרית, או הרחבה סלולרית של רשת חברתית, תתפוס מקום משמעותי בחיים המקוונים של מיליונים. יצרניות הסלולר כבר נערכות לכך, וזה רק עניין של זמן.

3. תעשיית ה-GPS הלא סלולרי תיפגע באופן משמעותי מאד על ידי חדירת שחקנים סלולריים משמעותיים לתחום בכל העולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

4. חברת מדיה חדשה תאמץ את הכלים של [[Creative Commons]] ותבנה עסק רווחי בתחום המוזיקה המבוסס על מתן השליטה על הזכויות בידי האמנים.

5. מוצרי נייר אלקטרוני יתחילו לחדור לשוק הצרכני במידה משמעותית.

6. תצא לשוק מערכת הפעלה - מבוססת קוד חופשי? - שתפעיל את המחשב מהרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully