וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Tekken 6 ב-Xbox 360?

3.1.2007 / 2:08

זאת כבר מגיפה. לאחר שמועות ששני משחקים חשובים לסוני יצאו בגרסאות לאיקסבוקס 360, מצטרף אולי גם Tekken 6

אחד המשחקים המזוהים ביותר עם הפלייסטיישן הוא טקן. משחק המכות הפופולרי העביר את זמנם של משתמשי פלייסטיישן רבים בנעימים במשך שעות וימים. לכן לא היה מפתיע כאשר הוכרז בזמנו ש-Tekken 6 יופץ רק בגרסה לפלייסטיישן 3, קונסולת הדור הנוכחי של סוני.

אבל נראה שכוחה של סוני הולך ונחלש. לאחר שאיבדו כבר את Virtua Fighter 5, מדווח האתר News4Gamers שאותו מקור שחשף את העריקה של VF5 שטקן 6 צפוי לצאת גם בגירסת Xbox 360.

זאת עשויה להיות מהלומה צורבת לסוני, במיוחד אם השמועות נכונות וגם Devil May Cry 4 ו-Metal Gear Solid 4 ייצאו בגרסאות Xbox.

משחקים אקסלוסיביים הם חלק משמעותי מהמשיכה של קונסולה. למיקרוסופט יש כבר שני מותגים אקסלוסיביים חשובים לאיקסבוקס: Halo ו-Gears of War. נוצר הרושם שבסופו של דבר לא יהיו לסוני משחקים אקסלוסיביים אטרקטיביים שייתנו משקל נגד.

ניתן לנחש שהמכירות הפושרות של PS3 משחקות תפקיד באובדן האקסקלוסיביים. אף אחד לא רוצה לרכב על סוס מפסיד, ולמרות שמוקדם מאד להספיד את הקונסולה החדשה של סוני, המצב לא נראה טוב בשלב זה.

כמובן, שלושת האובדנים החשובים יותר הם עדיין בגדר שמועה. אבל אם השמועה תתברר כנכונה, מדובר בבשורה רעה מאד לסוני וטובה מאד למיקרוסופט ולבעלי Xbox360.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully