וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקירת מוצר: סאנדיסק C150

דידי חנוך

3.1.2007 / 11:57

הנגן החדש של סאנדיסק עושה עבודה טובה בתור תחליף לנגנים סינים, אבל לא יחליף נגן אמיתי

לפני מספר חודשים ערכנו כאן סקר נגנים, שבו שאלנו מה הנגן שלכם. במקום השני בסקר זכה הנגן הסיני האלמוני, עם 25 אחוז מהקולות. אין ספק שישראלים רבים בוחרים להוציא פחות ולקבל פחות בכל הנוגע לנגן שלהם.

הנגן הקודם של סאנדיסק, סאנסה E200, נועד להיות מתחרה לאייפוד נאנו. לטעמי הוא עשה עבודה מצוינת בכך. כל כך מצוינת שהוא זכה בתואר נגן השנה של וואלה!מחשבים.

עכשיו משיקה סאנדיסק סדרה חדשה של נגנים, שמיועדת להתחרות בנגנים הסיניים. אמנם הנגנים החדשים עולים קצת יותר מהנגן הסיני הממוצע, אבל הם אמורים גם לתת יותר. בדקתי האם כצעקתה.

ממשק

בתחום הממשק אין תחרות. הממשק של C150 הוא גרסה ממוזערת של הממשק של סדרת E200, ובכך עולה בהרבה בנוחותו על הממשק של הנגן הסיני הממוצע. המסך אמנם קטן, אבל צבעוני ואיכותי, והכפתורים פשוט נוחים ואיכותיים יותר. אין ספק שהושקעה כאן עבודה בהנדסת אנוש.

יכולות

רוב היכולות של סדרת C100 זהות ליכולות של נגן סיני ממוצע: הוא מנגן קבצים בפורמטי mp3 ו-wma ומשמש גם כרשמקול ורדיו (כולל אפשרות הקלטה מהרדיו). למרבה הצער, העותק של המכשיר שהושאל לסקירה לא כולל את הרדיו, כך שלא יכולנו לבדוק אותו. אבל הנגן והרשמקול עובדים היטב. יכולת משמעותית אחת שיש במכשיר ואין ברוב הנגנים הסיניים היא היכולת ליצור פלייליסטים. לטעמי, פלייליסטים הם חלק חשוב מחוויית המשתמש בנגן, וטוב שה-C150 תומך בהם.

עוד בוואלה!

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

סוללה

המכשיר עובד על סוללת AAA אחת, כמו רוב הנגנים הסיניים. בהנחה שיש לכם סוללות נטענות, מדובר בצעד שלא יעלה לכם יותר מהסוללה הנטענת של נגנים מתקדמים יותר, כי אם נוח יותר לטעון היישר מה-USB. זמן הסוללה מצוין יחסית, עד 15 שעות של מוזיקה להערכת החברה. מניסיוני, נגנים סינים שורדים פחות מ-10 שעות - אם כי חלקם נטענים.

מסקנות

C150 וסדרת C100 בכלל לא יחליפו את הנגן שלכם אם אתם חובבי מוזיקה רציניים. גם הממשק המשופר שלהם לא עומד בתחרות עם אייפוד, סאנסה E200, אייריבר Clix או Creative Zen, ומדובר בנגנים קטנים עם נפח קטן.

עם זאת, בהנחה שעמדתם לרכוש נגן סיני בנפח גיגה במאתיים שקל בערך, כדאי לכם להשקיע עוד חמישים ש"ח ולרכוש את ה-C140. ואם חשבתם על סיני בנפח 2 גיגה, הרי ש-350 ש"ח יביאו לכם את ה-C150. לטעמי, מדובר בהשקעה טובה יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully