וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: SCIRC t1

4.1.2007 / 2:28

מצלמת רשת אלחוטית וסולארית תשב ותצלם הכל, ותשלח את התמונות לאתר בו תוכלו לראות ה-כ-ל

יש לנו חבר, נכנה אותו ק'. לק' יש בעיה בחיים. כבר די הרבה זמן שמישהו מתנכל לו לרכב. פעם מוציאים אוויר, פעם שורטים, פעם אחת אפילו שברו שמשה. ק', יש להודות, קצת עצבני על העניין הזה. מה שהוא רוצה זאת דרך לעקוב אחר הרכב שלו כל הזמן. במיוחד בלילה. וכדאי שיהיה תיעוד, כדי שיהיה לו מה להביא למשטרה (ק' הוא בחור שומר חוק שלא ישבור לוונדליסט את כל העצמות).

אז הנה, במקום להתקשר לק' ולומר לו, נעשה זאת דרך מדורנו היומי (ואם הוא לא קורא, איזה מין חבר הוא?): יש מזור לבעיותיך. ולמזור קוראים SCIRC t1. מה הדבר הזה עושה? שורו, הביטו וראו: מדובר במצלמת רשת אלחוטית סולארית עם סוללה נטענת. היא מצלמת ושולחת תמונות דרך הרשת הסלולרית לממשק ברשת שמאפשר לצפות בתמונות, כולל חותמת זמן ותאריך, בלייב או לאחר מעשה.

זה לא מוצר מושלם. השימוש השוטף ברשת הסלולרית ודאי לא ייצא זול, והסוללה הנטענת לא נטענת דרך המקלט הסולארי. היא משמשת כגיבוי, כך שבבוקר כשק' ייצא לעבודה, כדאי לו לקחת את המצלמה ולטעון אותה. לרוכשים בארה"ב, אגב, התעבורה הסלולרית אינה בעיה. זה כלול במחיר המוצר למשך שנתיים.

בסה"כ נראה לנו שזה פתרון לא רע לאנשים עם בעיה כמו של ק'. או למציצנים כרוניים. או לבוסים חולי שליטה שחייבים לדעת מתי העובדים שלהם מגיעים גם אם זה לא במשרד. במחשבה שניה, אולי זה לא רעיון כזה טוב...

מדובר, כמובן, בסיפור לא זול. המצלמה עולה 450 דולר (כולל תעבורה סלולרית ואתר המעקב ברשת), והמקלטים הסולאריים עולים 150 דולר לברירת 6 הוואט ו-250 דולר לברירת 12 וואט. וסוללה נוספת עולה 45 דולרים. כאמור, לא זול. אבל משום מה נראה לנו שק' ידידנו נמצא כבר באתר היצרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully