וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום סקר: עשה את השנה

4.1.2007 / 16:15

אז מי ניצח בקרב המותגים של 2006 אצל הגולשים שלנו? לפחות במקום הראשון, התוצאה תואמת את סיכום השנה

בסקר הלא מדעי שלנו הפעם, שאלנו מה היה המוצר שעשה לכם את השנה. זה היה סקר קצת לא סטנדרטי, כי הוא השווה מוצרים שונים מתעשיות שונות, והתוצאות היו מעניינות.

במקום האחרון היה המקבוק, עם 3 אחוז. האמת, זה נתון לא רע בשביל מוצר יקר מאד שנמצא אצל צרכנים מעטים יחסית. אנחנו מנחשים שאחוז לא רע מבין בעלי המקבוק הצביעו בשבילו.

למקום השישי - עם 5 אחוז - הגיע Oblivion, משחק התפקידים המעולה למחשב האישי ולאיקבוקס 360. המשחק, שזכה במקום השני בסקירת משחקי השנה שלנו, סיפק חווייה כוללת שהעסיקה שחקנים רבים במשך שבועות ואף חודשים.

במקום החמישי, והקצת מאכזב בעינינו, הגיע הסאנדיסק סאנסה E200 עם 6 אחוזים. נגן השנה של וואלה!מחשבים בתחום המוזיקה היה אולי המכשיר ששימח ביותר את סוקרו כאן באתר. אבל בסקר הוא עדיין הובס על ידי המותג הדומיננטי בתחום הנגנים.

במקום הרביעי זכה משחק השנה של וואלה!מחשבים: Company of Heroes. 9 אחוז מביניכם חשבו שלהרוג נאצים היה הדבר הטוב ביותר שהם עשו השנה, וקשה לנו להתווכח איתם. ככלל, 14 אחוז בחרו במשחק מחשב כפריט שעשה להם את השנה. לא רע, בסה"כ.

במקום השלישי, עם 10 אחוז, הגיע הטלפון שכמעט זכה בפרס מכשיר השנה, ושזה להרבה אהבה מהטוקבקים. סוני אריקסון K800i, עם מצלמת 3 המגפיקסל שלו, הוא מכשיר נהדר ושמחנו לראות שרבים כל כך אהבו אותו.

שני מנצחים

המקום הראשון והשני הלכו לשני המותגים החזקים ביותר בעולם בתחום האלקטרוניקה האישית. שניהם זכו להרבה יותר קולות מכל מותג או מוצר אחר ושניהם סיימו די קרוב זה לזה.

המקום השני הלך - הפתעה - לאייפוד. הנגן הפופולרי ביותר בעולם ובארץ, ומה שנחשב למותג החזק ביותר בעולם בתחום האלקטרוניקה האישית. 21 אחוז בחרו בו כנגן שעשה להם את השנה.

והמקום הראשון הלך למכשיר עליו הכרזנו כטלפון השנה: נוקיה N73. המכשיר הראשון - והיחיד עד כה - מסדרת N היוקרתית שהגיע לארץ. נוקיה בכלל טוענים שזה לא טלפון. זה מחשב מולטימדיה נייד. בסדר, מה שתגידו. אבל אי אפשר להכחיש שאין מכשיר בארץ בעל יכולות מגוונות כמו שלו. מצלמה 3 מגפיקסל, יישומי מולטימדיה, ומערכת הפעלה פתוחה הופכים את N73 למכשיר שבאמת מסוגל לעשות המון דברים. בחודשים בהם נמכר בארץ מכר המכשיר מעל 30,000 יחידות, והוא זכה ב-24 אחוז מקולות המצביעים.

מה עשה לכם את השנה?

22 אחוז מכם לא בחרו באף אחד מהמועמדים, כי אם בקטגוריית מוצר אחר. הבטחנו מקום לפרטים בטוקבק. הנה הוא. מה עשה לכם את השנה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully