וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

5.1.2007 / 3:05

הזוכה השבועי בתואר הגגש"ש אינו גרוע בפני עצמו. אבל הוא נועד לעזור לאנשים מעצבנים. קבלו את TV-B-Gone

טוב, נתחיל בהתנצלות. השבוע אין ממש גאדג'ט גרוע. והגאדג'ט שיש, הוא לא מהשבוע. ככה זה. CES בשבוע הבא, וכל אתרי הגאדג'טים עמוסים בדברים הטובים והמגניבים שייחשפו שם.

ולכן אנחנו נאלצים לפנות לגאדג'ט פחות חדש, ודווקא יעיל לפי כל הדיווחים: TV-B-Gone. מה הוא עושה? מכבה טלויזיות. כמעט כל טלויזיה. במרחק 7 עד 17 מטרים. כאמור, לפי כל הדיווחים מדובר בגאדג'ט שעושה את העבודה שלו היטב. כמו חייל מהנחתים, יש לו עבודה פשוטה והוא יעשה אותה, לעזאזל!

אבל מדובר במוצר שכל מטרתו לעצבן אנשים אחרים. נמצא בבר ולא אוהב את השידור בטלויזיה? תכבה אותה! בן הזוג שלך רואה טלנובלה וזה מעצבן אותך? תכבי את המכשיר!

אנחנו מאמינים בחיה ותן לחיות. הטלויזיה בבר מעצבנת אותך? לך! לבר! אחר!

תשמעו. יש דברים שאנחנו מקבלים שצריך לעשות למען אחרים. לכבות טלפונים בקולנוע? מצוין! כל מי שלא עושה את זה ראוי לתלייה. לא לעשן במסעדה? גם עם זה למדנו לחיות. אנחנו אוהבים את החברים הלא מעשנים שלנו.

אבל אם אנחנו יושבים באיזה מקום ורואים טלויזיה (לא שזה קורה בארץ הרבה. העניין של טלויזיות בברים לא ממש השתרש כאן), ומישהו בא ומכבה את הטלויזיה באנונימיות. מהכיס שלו. זה כנראה יעלה לנו על העצבים. מאד. ממש. בטירוף. ולכן, עם כל הכבוד להברקה ולביצוע, TV-B-Gone הוא הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully