וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרזות CES: יום ראשון

7.1.2007 / 2:54

עוד לפני פתיחת תערוכת הענק, יש כבר הכרזות. הנה כונן קשיח בנפח טרה וצורב בלוריי למחשב שקורא HD DVD

היום בערב יפתח ביל גייטס את תערוכת CES. יש כבר שמועות רבות על הכרזות הצפויות בתערוכה. אנחנו נתמקד בהכרזות שכבר יצאו באופן רשמי, ברור וסופי. בכל יום השבוע נעלה ריכוז של ההכרזות המעניינות. כמובן שההכרזות הגדולות והחשובות ביותר יזכו לידיעות בפני עצמן. נשתדל להתמקד בהכרזות, ולא בשמועות. המטרה שלנו היא שהסיקור יכיל את כל המידע הרלוונטי על המוצרים שנחשפים, כולל זמינות ומחיר. מסע של אלף הכרזות מתחיל בשתי הכרזות שהחברות בחרו להוציא כבר לפני פתיחת התערוכה.

כונן קשיח בנפח טרה - כבר ברבעון הנוכחי

היטאצ'י וסיגייט הכריזו על כוננים קשיחים בנפח טרהבייט. זה של סיגייט ייצא לשוק מתישהו בחצי הראשון של השנה. זה של היטאצ'י יצא לשוק ברבעון הראשון (הנוכחי) ויעלה 400 דולרים. זה אמנם הרבה כסף, אבל זה גם הרבה מאד נפח. וזה כנראה נוח יותר מאשר ניסיון לחבר ארבעה כוננים של 250 גיגה. DeskStar 7K1000, הכונן הקשיח של היטאצ'י, יעבוד בטכנולוגיית Perpendicular Magnetic Recording. החברה טוענת שהוא יהיה שקט במיוחד. הכונן יימכר בגרסה עם חיבור SATA ובגרסה עם חיבור ATA Ultra.

צורב Blu-ray שקורא גם HDDVD

LG מכריזה על Super Multi Blue GGW-H10N: כונן למחשב שיודע לקרוא ולכתוב Blu-ray וקורא גם HDDVD. יעלה 1200 דולר. ניתן לרכוש כוננים נפרדים שכוללים את היכולות שלו בפחות, אבל כמו במקרה של הכונן הקשיח, גם כאן הנוחות משחקת תפקיד. נוח יותר להתקין כונן אחד לכל צורכי הבלוריי שלכם, שגם יקרא כל סרט HD DVD שיגיע אליכם במקרה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully