וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוקיה משדרגת ומתפשרת

8.1.2007 / 12:41

החברה הכריזה בתערוכת CES על N76, חיקוי Razr לכל דבר. המכשיר צפוי להיות מושק גם בישראל, באביב

בכנס של נוקיה בשנה שעברה היו דוברי החברה אחידים בעמדתם: החברה לא מעוניינת לייצר מכשירי טלפון דקיקים בשלב זה, מכיוון שבמצב ההתפתחות הטכנולוגית כיום, טלפונים דקיקים פירושם פשרה על טכנולוגיה ו/או שימושיות.

והיום הכריזה החברה על השקת N76, המכשיר החדש בסדרת N היוקרתית. והוא... חיקוי RAZR לכל דבר ועניין. מדובר בטלפון דקיק, עם מצלמת 2 מגפיקסל שעובד אותה מערכת ההפעלה כמו שאר מכשירי סדרת N: סימביאן S60 מהדורה שלישית.

בהודעה לעיתונות של החברה מצוטט סמנכ"ל נוקיה פקה פוהיקיאליו כאומר "לא רצינו להתפשר על חוויות המפתח של סדרת N כשעיצבנו את N76". עם זאת, לאור המכשירים עליהם הכריזה החברה לאחרונה, ברור ש-N76 כן מייצג פשרה בכל הנוגע למפרט. המכשיר יעבוד עם כרטיסי זיכרון מסוג מיניSD ויכלול כניסה לאוזניות סטנדרטיות. המכשיר ייצא לשוק ברבעון הנוכחי ומחירו לפני סבסודים צפוי להיות כ-390 יורו.

למרות האכזבה הקלה משינוי הכיוון, טוב לראות את הגיוון הגדל בתחום המכשירים הדקים. ההשקה של נוקיה מצטרפת להשקות של סמסונג, LG וחברות אחרות שמצטופפות כולן עם מוטורולה בשוק המכשירים הדקים שיצרה החברה בשנים האחרונות.

מיבואנית נוקיה בישראל יורוקום נמסר שהחברה מצפה שהמכשיר יגיע לארץ בסביבות חודשי מאי-יוני.

הדור הבא של N93

החברה הכריזה על N93i, היורש של מכשיר הוידאו שלהם N93. השדרוג המשמעותי במכשיר החדש הוא הגודל. N93i קטן מעט מאחיו המסיבי. הטלפון החדש זהה לקודמו מבחינת יכולות צילום: זום אופטי x3, צילום וידאו איכותי באיכות 30 פריימים לשנייה. כרטיס מיניSD בנפח גיגה ייכלל בחבילה הסטנדרטית.

המכשיר החדש הוא גם הראשון שבו ישולב שיתוף הפעולה החדש של נוקיה עם חברת SixApart ושירות הבלוגים ושיתוף המדיה Vox. כתבנו על Vox בעבר, ומדובר בשירות שיתרונו על אתרי שיתוף אחרים בגמישות הרבה שיש למשתמש בכל הנוגע לפרטיות או הציבוריות של המדיה שהוא מעלה לאתר.

לוחית האינטרנט משתדרגת - עם סקייפ

השקה נוספת של החברה היתה N800, גרסת ההמשך ללוחית האינטרנט מבוססת לינוקס 770. מדובר במכשיר WiFi שאינו טךפון. N800 תכלול לראשונה את תוכנת סקייפ, והמכשיר אמור לתפקד כטלפון וייפיי לכל דבר. המכשיר כולל גם מצלמת רשת, דפדפן אופרה 8, תמיכה בפלאש, תוכנות מייל ומסרים מיידיים. במכשיר חריצים לכרטיסי זיכרון שתומכים ב-SD, מיקרוSD, מיניSD ובעתיד ייכלל בו גם יישום ניווט של חברת Navicore. לוחית האינטרנט זמינה למכירה כבר עכשיו בארצות הברית במחיר של 400 דולרים.

שיתוף הפעולה עם סקייפ בתחום מכשירי הלינוקס של החברה הוא חיובי ומשמח. אבל עדיין נמשכת הציפייה לתוכנת סקייפ רשמית לסימביאן, מערכת ההפעלה של רוב המכשירים המתקדמים של נוקיה.

  • עוד באותו נושא:
  • נוקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully