וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשנה הבאה: סיכום סקרים

8.1.2007 / 17:22

מה אתם רוצים לקנות או לקבל בשנה הבאה? הסקר שלנו הכריע בסוגיה וקבע: יש שלושה זוכים. אחד מהם מפתיע

בסקר הלא מדעי שלנו, שאלנו אתכם מה תרצו בשנה הבאה. היו שלושה דברים שרציתם מאד, וארבעה שרציתם פחות. הבה נראה היכן התמקמו המוצרים (האמיתיים או התיאורטיים) בהצבעתכם.

במקום האחרון בסקר התמקמו שניים. האחד מוצר אמיתי והשני מוצר תיאורטי בלבד בשלב זה (אם כי קיווינו שהוא יוכרז השבוע). המוצר האמיתי הוא Xbox 360 עם כונן HD DVD. כמובן, מדובר במוצר אמיתי בארצות אחרות. אצלנו עדיין לא מצאו לנכון להביא את הקונסולה של מיקרוסופט. יכול להיות שהביקוש הנמוך למוצר נובע מייאוש. ויכול להיות שלרוב הישראלים פשוט לא אכפת מהאיקסבוקס.

השותף למקום האחרון הוא PSP2, קונסולת ההמשך התיאורטית ל-PSP, עליה נאמר שתכיל אחסון רב יותר, מסך איכותי יותר, קישוריות טובה יותר ועוד ועוד. אבל רק 6 אחוז מכם רצו את שתי הקונסולות האלה.

באחוז אחד יותר זכתה ה-Wii. הקונסולה של נינטנדו כובשת את העולם, אבל רק 7 אחוז מהמצביעים בוואלה!מחשבים רוצים אותה יותר מכל.

במקום הרביעי, עם 10 אחוז מהקולות, נמצא הנגן שקיומו אולי יוכרז מחר בערב. iPod מולטימדיה, האייפוד עם המסך הגדול שיהיה - אם יהיה - הנגן הראשון של אפל שראוי באמת לתואר "אייפוד וידאו". יכול להיות שלאחר ההכרזה - אם תהיה - התמונות והפרטים יהפכו אותו לאטרקטיבי יותר. ויכול להיות שרוב האנשים לא רוצים וידאו נייד. או לפחות לא במכשיר שעומד בפני עצמו ואינו טלפון.

מהמקום הרביעי לשלישי היתה קפיצת מדרגה מבחינת הקולות. 20 אחוז מכם רצו את הדבר שישדרג את חוויית האינטרנט לכל אלה מאיתנו ששולחים מיילים גדולים או משתפים קבצים: מהירות upload נורמלית. יום יבוא ומהירות האפלואד שלנו לא תהיה חלקיק ממהירות ההורדה. לפחות כך אנחנו מאמינים ומתפללים.

21 אחוז מכם הביאו את הפלייסטיישן 3 למקום השני. הפתעה, לדעתנו. אחרי הכל, מדובר בקונסולה שהולך ונדבק אליה ניחוח של כישלון. Wii קורעת אותה במכירות מאז ששתיהן הושקו, והיא מאבדת משחקים אקסלוסיביים לטובת האיקסבוקס כל שלוש דקות בערך. אבל אצלנו עדיין יש כוח וקסם למותג של סוני. ואי אפשר להכחיש שמדובר בקונסולה רבת העוצמה ביותר בעולם.

במקום הראשון, עם 23 אחוז מהקולות עומד וניצב המכשיר שאנחנו מפמפמים כאן מאז שנוקיה הכריזה עליו בספטמבר. המכשיר שעוד לא נמצא למכירה בשום מקום בעולם (וכל מי שאומר אחרת הוא שקרן או שוגה). המכשיר שהוא טלפון דור 3.5, WiFi, GPS, נגן מולטימדיה ומצלמת 5 מגפיקסל. כן, אנחנו מדברים על N95. וכן, 23 האחוזים שהצביעו בשבילו לא לבד. גם אנחנו אתכם באותה הסירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully