וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגדי סאנדיסק החדשים

8.1.2007 / 23:37

סאנדיסק הציגה היום שלושה נגנים: PMP, נגן עם WiFi, ונגן קטנצ'יק שיעלה 60 דולר. ומחברים את המחשב לטלויזיה

אנחנו, זה ידוע, אוהבים את סאנדיסק. הנגנים שלה בסדרת E200 זכו בתואר נגן השנה בתחום המוזיקה תודות לשילוב של מראה, נוחות שימוש, מחיר ואיכות. ואנחנו לא היחידים. לפי חברת NPD, סאנדיסק היא החברה היחידה פרט לאפל שהצליחה להשתחל לעשירייה הראשונה של מכירות הנגנים בתקופת החגים האחרונה בארצות הברית. בעשירייה היו שמונה נגנים שונים של אפל, ושניים של סאנדיסק.

אבל החברה לא מסתפקת בהישגים שלה עד כה. הנגנים שהציגה בתערוכה מייצגים שאפתנות ברורה וכוונה לתפוס נתח גדול עוד יותר מהשוק. אז מה היה לנו שם?

זה עם הוידאו

סאנדיסק הציגה את נגן המולטימדיה הראשון שלה: Sansa View. מה כולל הנגן? מסך 4 אינץ', 8 גיגה זיכרון פנימי וסלוט SDHC שמאפשר הרחבה של עד 32 גיגה נוספים כיום (אם כי הכרטיסים בארץ נוטים להגיע רק ל-4 גיגה) ומי יודע כמה בעתיד. בנגן יש יציאה לטלויזיה שתומכת ב-HD עד 1080i והוא אמור לנגן מוזיקה במשך 10 שעות ווידאו במשך 4 שעות. לא הרבה, יחסית לנגן שאמור להרוויח זמן סוללה עקב חסרונו של כונן קשיח. החברה תמכור בנפרד סוללה נוספת וסוללה בעלת נפח גדול יותר. החלק הטוב ביותר בעינינו: צילום הנגן מראה את הממשק המוכר היטב מסדרת סאנסה E200 האהובה עלינו כל כך. בארצות הברית המכשיר יעלה 300 דולר ויימכר כבר ברבעון הנוכחי. ומכיוון שמוצרים של סאנדיסק נוטים להגיע אלינו מהר, ניתן לצפות שנראה אותו כאן בארץ בקרוב. אפילו בקרוב מאד.

זה שיודע WiFi

החברה השיקה גם נגן מוזיקה נוסף בסדרת סאנסה: Sansa Connect. מדובר בנגן WiFi שתומך בתחנות רדיו אינטרנטיות, מכיל סלוט לכרטיס מיקרוSD ואפשרות לרכוש מוזיקה ישירות בנגן. הנגן תומך ב-mp3 וב-wma וב"מגוון רחב של פורמטים" ותואם playsforsure וויסטה. Connect בנוי בשיתוף עם חברת Zing, שהטכנולוגייה שלה אמורה לספק את הקישוריות לרשת ואת האפשרות להחליף שירים עם נגנים אחרים. לוואלה!מחשבים נמסר שהנגן החדש לא יכלול את המגבלה הכלולה בקישוריות האלחוטית של Zune, שמוסיפה זמן תפוגה של שלושה ימים על כל מדיה שהועברה לחבר בעל Zune, בין אם מדובר במדיה מוגנת ובין אם בקובץ mp3. המכשיר יהיה בחנויות בארצות הברית לקראת סוף חודש מרץ הקרוב. בארץ הוא ודאי יתעכב קצת בעודו מחכה לאישור משרד התקשורת.

והקטן

זוכרים את סדרת C100 שסקרנו לאחרונה? נראה לנו שגם זאת הגיעה לסופה עם השקת נגן סנדיסק Express, נגן קטנטן בנפח גיגה עם מסך קטן וחריץ הרחבה מיקרוSD. יש גם רדיו, הקלטה ומחיר: 60 דולר. איך אומר סטיב ג'ובס (וודאי יאמר היום בערב)? בום.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

לא רק נגנים

סאנדיסק הכריזה גם על מוצרים חדשים בביזנס שבנה אותה: זיכרונות פלאש. היא הציגה כרטיסי MC לטלפונים של סוני אריקסון ודיסקונקי מעוצב. וחשוב מכך, היא הכריזה שכבר בפברואר תשיק זיכרונות USB שתואמים את טכנולוגיית ReadyBoost הכלולה בויסטה. ReadyBoost מאפשרת לויסטה להשתמש בזיכרון USB תואם כהרחבה לזיכרון המערכת על מנת לשפר את הביצועים בעת הצורך. זה אומר שאם תתקעו דיסקונקי תואם למחשב, תוכלו להגדיל מעשית את זיכרון המחשב שלכם במידה משמעותית. מבין כל השיפורים השונים בויסטה, זה נראה לנו כאחד המעשיים והחשובים ביותר.

טלויזיה

בנוסף לכל אלה חשפו סאנדיסק מוצר חדש שאמור לספק דרך קלה וזולה - אם כי אולי מעט פרימיטיבית בימים אלחוטיים אלה - לחבר את המחשב לטלויזיה. מדובר ב-USBTV, שמורכב ממעין דיסקונקי פלוס ערכה שמתחברת לטלויזיה.

הדיסקונקי, כך סאנדיסק, יתחבר למחשב כמו כל זיכרון USB. אז מוציאים אותו משם ושמים אותו במקומו בערכה - והנה התוכן זמין בטלויזיה. החברה טוענת שהחידוש בקונספט הוא שהערכה ממירה באופן מיידי ואוטומטי את הוידאו לפורמט שהטלויזיה תבין, כך שניתן יהיה לנגן כמעט כל פורמט בכמעט כל טלויזיה. למוצר אין עדיין מחיר ואין רשימת פורמטים. נחכה לאלה ונראה האם מדובר בתוספת מלהיבה או מיותרת לליין אפ המרשים של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully