וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרזות CES: יום שלישי

9.1.2007 / 1:01

היו אתמול כוכבים נוספים ב-CES חוץ מסנדיסק. והכוכבת הבולטת ביותר בעינינו: אייריבר. כן. אמרנו אייריבר

הו, אייריבר. לעולם לא נפקפק בכם שוב. אנחנו חוזרים בנו באופן רשמי: יש מים בנהר, ונראה לנו שהם צלולים ומתוקים. אייריבר השיקה שני מכשירים היום, ושניהם מילאו אותנו בתחושות של חום ואהבה וחרטה על כל הדברים הרעים שנכתבו כאן על החברה ועל מידת הרלוונטיות שלה לשוק כיום. הראשון הוא נגן mp3 בעל יכולות WiFi שישולב עם שירות רפסודי הלא זמין בישראל. הנגן היפהפה וחסר השם (והמחיר) ייאפשר לבעליו לשמוע שירים מהרשת בשירות רפסודי, ולהזרים אותם לאחרים. הוא יכלול גם יכולות VOIP ובאופן כללי נראה לנו סקסי להפליא למרות קיבולת של 2 או 4 גיגה בלבד. דבר אחד שלא ברור הוא האם הנגן יכלול אפשרות שיתוף שירים כמו זו שקיימת ב-View החדש של סאנדיסק.

הנגן השני של אייריבר לתערוכה הוא clix 2, נגן ההמשך ל-clix היפה של החברה. ומדובר במכשיר יפה עוד יותר, דק יותר ועם מסך טוב יותר. שני המכשירים יכללו רדיו, הקלטה מהרדיו או ממיקרופון ו-25 שעות לפחות של זמן סוללה. אין מחיר, אבל שניהם צפויים להיות בחנויות באמריקה ברבעון הנוכחי.

ראוטר לגיימרים

לינקסיס הציגה בתערוכה נתב אלחוטי לגיימרים, שפועל בפרוטוקול 802.11n המהיר בהרבה מפרוטוקול 802.11g המקובל כיום. הראוטר ייתן לשיחות VOIP ולנתוני גיימינג עדיפות ברשת כדי לחסוך בעיכובים. וחוץ מזה, הוא מעוצב כמו מוצר לגיימרים. 200 דולר. נמכר כבר עכשיו.

טלפון הווקמן החדש של סוני אריקסון - לא לעשירים

סוני אריקסון חשפה את טלפון הווקמן הראשון שלה שנועד להיות בתחתית סולם המחירים. W200i נראה כמו טלפוני ווקמן אחרים של החברה, אבל מכיל זיכרון מובנה מועט בהרבה ותומך בכרטיס הרחבה של עד גיגה בלבד.

הוודו של HP

HP רכשו בנובמבר האחרון את חברת Voodoo המתמחה במחשבים לגיימרים. היה ברור שזה רק עניין של זמן עד שהחברה תוציא מחשב ראשון תחת המותג החדש והיוקרתי שלה. ואכן, HP חשפה היום את Voodoo Envy HW:201, מחשב נייד שאפילו המשווקים שלו אומרים שזמן הסוללה שלו כמעט ולא קיים. אבל זה לא מחשב שנועד לזוז מהשולחן הרבה. זה מחשב "נייד" שנועד לגיימינג. והנתונים תומכים בייעוד הזה: מסך 20.1 אינץ', 4 אפשרויות רצחניות לכרטיס המסך וכונן קשיח של עד 320 גיגה בייט. אכן, "נייד" היא לא המילה המתאימה למחשב הזה. אבל "יפהפה" ו"מרשים לאללה" ו"בטח יעלה הון" הן מספר מילים שקופצות לראש.

היי, עוד GPS!

נראה שחברות לא קיבלו את ההודעה שה-GPS העצמאי מת לטובת ה-GPS הסלולרי. כי Harman Kardon החליטה גם היא להוציא מוצר חדש לשוק הצפוף להפליא הזה. אז למה אנחנו מתייחסים למכשיר שלה? כי הוא גם נגן מולטימדיה רב פורמטים עם זיכרון פנימי של 2 גיגה והרחבה בכרטיס SD. והוא משדר ב-FM, כך שהוא יכול להשתלב היטב במערכת הסאונד של הרכב. לא בדיוק מתחרה למערכת המובנית של פיוניר מאתמול, אבל עולה חצי. 500 דולר, בחנויות החודש.

טלויזיה לווינית במזוודה

אחד הדברים המצערים ביותר בחיים במדינה שאינה ארצות הברית הוא העובדה שאין לנו מקבילה ל-DirecTV, שירות הטלויזיה הלווייני שמציע חבילות ספורט מדהימות ושפע ערוצים שהיה גורם למנהלי yes לחטוף שבץ לו מישהו היה מצפה מהם לספקו. ועכשיו הם עומדים למכור את Sat-Go, טלויזיה לווינית מתקפלת שמאפשרת למנויים שלהם לצפות בתכנים בכל מקום. הערכה כוללת מקלט, מסך LCD ומגוון חיבורים בסיסיים, כך שניתן גם לחבר אליה כל מוצר USB או DVD. לקוחות DirecTV יוכלו לרכוש אותה באביב.

מופע צדדי

Sideshow הוא אחד המאפיינים המסקרנים ביותר בויסטה. הוא מאפשר למחשב להריץ יישומים על מסך נוסף - צדדי או חיצוני. ב-CES נחשפו עד כה שני מחשבים ניידים בעלי מסכי Sideshow. הראשון הוא של אסוס, W5fe, עם מסך 12 אינץ', מעבד דו ליבתי ומפרט מרשים גם מעבר לכך. לתצוגת Sideshow יש מסך 2.8 אינץ' וזיכרון פלאש בנפח גיגה. יצא לנו לראות את הדגם של אסוס באירוע שנערך בארץ לאחרונה, והוא דווקא די נאה בניגוד להשמצות של CrunchGear (בקישור).

Z1 של LG ממשיך בקו העיצובי הנוכחי השחור והלבן המשובח שלהם. גם לו יש מסך 12 אינץ' ומעבד דו ליבתי וכל שאר המאפיינים המתבקשים ממחשב שודאי לא יהיה זול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully