וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד האינטרנט מייקר רישום דומיינים ישראלים

ליאור הנר

9.1.2007 / 16:29

המטרה: לעודד לקוחות לעשות שימוש בשירותיהם של רשמי משנה מוסמכים המציעים מחירים זולים מבעבר

בשנים האחרונות דובר רבות על המחיר הגבוה של רישום שמות אתרי אינטרנט ישראליים בעלי סיומת co.il או org.il. העלות עמדה בשנים האחרונות על 210 שקל לשנתיים, מחיר גבוה בהרבה מהעלות הנהוגה ברישום אתרים בחו"ל בסיומות כמו com. או biz.

לטענת איגוד האינטרנט, הפער נבע מהכמות הנמוכה של אתרים הנרשמים בישראל, והעלות הגבוהה של אחזקת מנגנונים לביצוע הרישום וההפנייה לאתרים. כעת מעלה איגוד האינטרנט את המחיר ל-230 שקל. גם חידוש שם המתחם לאחר שנתיים התייקר.

"ההפרש בין המחיר לרשם למחיר הישיר יאפשר תחרות בין הספקים ויוציא אותנו מחוץ למשחק", מסביר בני ליפסיקס, מנהל מרשם שמות המתחם באיגוד האינטרנט הישראלי. "אנחנו רוצים להרגיל את השוק לעבוד מול רשמים מוסמכים שטובים יותר בשירות ללקוח הקצה", הוסיף.

עד כה הוסמכו שני רשמי משנה, חברת [[domain the net]] מציעה מחיר של 20 דולר לשנה לרישום אתר ישראלי, כ-85 שקל לשנה בלבד. הרשם השני שהוסמך, חברת [[galcomm]] צפויה להעלות אתר חדש שיציע רישום בקרוב.

"אני לא יכול להעריך את המחיר הנמוך ביותר אליו הרישום יגיע, מדובר בתהליך ארוך שבו השוק יתאים את עצמו. אולי נוכל לתת את חלקנו בהורדת המחיר בהמשך", מסביר ליפסיקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully