וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרזות CES: יום רביעי

10.1.2007 / 2:15

חשבתם שזה שסטיב ג'ובס נאם שיתק את CES? מה פתאום! זרם ההכרזות לא פסק לרגע גם אתמול

שאלוהים יעזור לנו, תרגום השמות של מעבדים מרובי ליבות הולך ונהיה מסורבל. בכל מקרה, אינטל השיקה שלושה מעבדי Core 2 Quad, בעלי ארבע ליבות - כלומר, בעברית, מעבדים רבועי ליבה. אחד למחשבים שולחניים ושניים לשרתים. אותנו מעניין Q6600, מעבד רבוע ליבה במהירות 2.4GHz שמחירו הסיטונאי יהיה 851 דולרים. המעבד יהפוך למתקדם ביותר של החברה למחשבים אישיים. הוא זמין כבר עכשיו ליצרני מחשבים.

ספרינט תביא Wimax לוושינגטון ושיקגו

ספרינט הודיעה שתכסה שתיים מהערים החשובות בארצות הברית עד סוף השנה, במסגרת פריסה עצומה שאמורה לכסות 100 מיליון אנשים. זאת אמורה להיות הפריסה הגדולה ביותר של Wimax עד כה, וספרינט הודיעה שנוקיה, סמסונג, מוטורולה ואינטל הן השותפות המרכזיות שלה בפריסה. זה מזכיר לנו שישראל היא מדינה די קטנה. פריסת Wimax ארצית תהיה פרויקט קטן בהרבה מכיסוי 100 מיליון אמריקאים. איפה ה-Wimaxשלנו?

גם D-Link משדרים HD

אחד הטרנדים החמים ביותר של השבוע - וטרנד שהתחזק פי כמה עם השקת Apple TV - הוא השידור האלחוטי של תכני HD. תכני HD דורשים רוחב פס משמעותי בהרבה מאשר תכני וידאו רגילים, כך שרק ההחלטה הקולקטיבית של חברות טכנולוגיה רבות לאמץ באופן מעשי את סטנדרט 802.11n המהיר לפני שנקבע סופית כסטנדרט הבא אפשרה לקונספט הזה להפוך למציאות.

אתמול הצטרפה D-Link למירוץ שידור תכני HD. החברה הציגה את DSM-750, שעושה את מה שהמכשירים של פיליפס, Amimon וחברות אחרות עושים: משדר מדיה מהמחשב לטלויזיה באופן אלחוטי. המכשיר של ד-לינק משדר רדיו אינטרנטי וקבצי וידאו בפורמט h.264 (פורמט MPEG4 האיכותי ביותר) ואחרים. מכיר חיבור אינטרנט קווי, תאימות ל-HDMI, וחיבורי AV וקומפוננט. הוא תואם Windows Media Player 11, כך שהוא אמור להיות מסוגל לשדר כל מה שהמחשב שלכם יכול להציג (אולי חוץ מ-Quicktime). יושק בתחילת הרבעון השני ויימכר במחיר לא ידוע (בטח יהיה גאדג'ט היום כשיושק, ואז גם יהיה מחיר).

אסוס מושיעה גיימרים עם לפטופים חלשים

זה אחד המוצרים המגניבים ביותר שהושקו בתערוכה השנה, לדעתנו. אסוס משיקה מוצר בשם XG Station שמחבר כרטיס גרפי חיצוני ללפטופים. מה זה אומר? זה אומר שהלפטופ הזול שלכם יוכל לפתע להריץ משחקים עליהם יכולתם רק לחלום. המוצר כולל סלוט PCI Express בו תוכלו לתקוע את הכרטיס החזק. כל זה מתחבר למחשב בחיבור Express Card. מחברים את המסך לתחנה, ויש לכם יכולות גיימינג משופרות בהרבה. התחנה גם תנטר את טמפרטורת כרטיס המסך ותשמש ככרטיס קול חיצוני. היא תימכר לבד או עם כרטיס EN7900GS במחיר לא ידוע באפריל.

טלפון סקייפ Sideshow מאסוס

אבל אסוס לא מסתפקת בהושעת גיימרים עם לפטופים חלושים. החברה גם מצטרפת לגל טלפוני הסקייפ, ועושה זאת בשתי דרכים מעניינות. החברה השיקה את AiGuru S2, טלפון Skype שמשמש כמכשיר Sideshow. זה אומר שהסקייפ ירוץ על המכשיר מבלי לגזול כח עיבוד מהמחשב (כי מכשירי Sideshow מתפקדים באופן עצמאי מהמחשב), אבל ישתמש בחיבור האינטרנט של המחשב. המכשיר מתחבר למחשב באופן אלחוטי ויוכל גם לנגן מוזיקה שתוזרם מהמחשב באמצעות הרמקול שלו. מאפייני המוזיקה תומכים במדיה פלייר וב-iTunes. מדובר בשדרוג של דגם קודם בשם AiGuru S1 שעשה את אותו הדבר בלי להיות מכשיר Sideshow.

הפתרון השני של החברה הוא לוחות אם עם סקייפ מובנה. זה אומר שטלפון רגיל שמחובר למחשב עם אחד מלוחות האם החדשים הופך לטלפון סקייפ. אנחנו מודים שאין לנו מושג איך הדבר הזה יעבוד. אבל זה נשמע מרשים, לא?

אין עדיין מחיר לכל הדברים החביבים האלה, אבל הגרסה הקודמת של AiGuru עלתה 70 ליש"ט.

GPS + רדיו לוויני. איפה המקלט הסולארי?

יש מכשירים שהכרזתם מרשימה וטורדת מנוחה בעת ובעונה אחת. Bushnell השיקה את ONIX 400, מקלט GPS שהוא גם רדיו לווייני (אם אתה כבר מדבר עם לוויינים, למה להסתפק לווייני ניווט?). המכשיר חסין למים ויקבל גם נתוני מזג אוויר. עם חריץ מיקרוSD ומסך 3.5 אינץ', מדובר במכשיר מרשים שגם מנגן מולטימדיה. אבל אנחנו אומרים, למה סוללה נטענת? הביאו לדבר הזה פאנל סולארי ותהפכו אותו למכשיר האולטימטיבי לנוסעים לשטחים מרוחקים.

מחשב נייד מפלצתי של Alienware

אם אתמול דיווחנו על מחשב נייד מפלצתי מהרכש של HP, היום נדווח על התוצר החדש של הרכש של דל. Alienware השיקו את Area-51 m9750, מחשב נייד לגיימרים עשירים במיוחד. המכשיר כולל צמד כרטיסים גרפים 512 מגה של Nvidia בחיבור SLI, נפח אחסון של עד 400 גיגה ומעבד Core 2 Duo שנמתח מעבר לגבול היכולת הטבעית שלו כבר בבית החרושת. כן, זה מחשב עם אוברקלוקינג מובנה. והוא גם די יפה. ייצא לשוק "בקרוב". יעלה "ים כסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully