וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכרזות CES ומקוורלד - יום חמישי

11.1.2007 / 2:51

עוד מעט זה נגמר. אבל בינתיים יש לנו עוד הכרזות. חובבי Cowon, יש לכם סיבה להיכנס

Cowon, יצרנית נגני iAudio, לא שקטה על שמריה ב-CES. החברה השיקה שני נגני מולטימדיה מרשימים.

הראשון הוא A3, המחליף של A2 המוכר והאהוב. A3 כולל את כל מה שהיה בקודמו, ומוסיף כמה שיפורים ושדרוגים. המרשים מביניהם לא רלוונטי לישראל כיום: המכשיר כולל מקלט לטלויזיה בפורמט DMB. הפורמט לא רלוונטי לישראל כרגע, כאמור, אבל אמור להיכנס לשימוש בעתיד. בנוסף, A3 קורא מסמכים בפורמטי אופיס ו-PDF, ומשמש כ-USB Host. זה אומר שניתן לחבר מצלמה או כל מכשיר USB אחר ישירות למכשיר ולהעביר קבצים ללא צורך במחשב. הנגן יהיה זמין החל מהחודש הבא בגרסת 30 גיגה וגרסת 60 גיגה.

אבל A3 היה הנגן הפחות מרשים ש-Cowon השיקה ב-CES. ה-Q5 הוא נגן מרשים במיוחד שיכלול מסך מגע בגודל 5 אינץ', GPS, וייפיי ובלוטות', ויריץ את מערכת ההפעלה חלונות CE. יושק בפברואר במחיר לא ידוע בגרסאות 30 ו-60 גיגה.

שני הנגנים יתמכו בכל סוגי המדיה הנפוצים, ולאור היסטוריית המחירים של Cowon שניהם צפויים להיות זולים יותר ממתחרים מקבילים. נקווה לראות אותם גם כאן בקרוב.

היחידה של אייריבר

כבר שלושה ימים שאנחנו לא בדיוק יודעים מה לומר ומה לכתוב על Unit2 של אייריבר. בעיקר מכיוון שאנחנו מתקשים להבין מה זה בדיוק.

הנה מה שהצלחנו להבין לבסוף: זה אמור להיות DVD עם משדר WiFi שהמסך שלו מתנתק והופך לנגן מולטימדיה עצמאי. והשלט שלו הוא טלפון VOIP. במילים אחרות, מדובר במשהו די דומה לארכוס 604 WiFi + תחנת ה-DVR, אבל עם שלט שהוא טלפון ועם DVD. מה שבטוח, מדובר בדבר יפהפה. אין לנו מושג כמה הוא יעלה. אנחנו לא יודעים איפה הוא ישווק. אבל אנחנו רוצים כזה. עכשיו!

מוטורולה מוסיפה DRM לטלפונים

מנכ"ל מוטורולה אד זנדר הודיע השבוע שהחברה תוסיף השנה תמיכה בנז"ק של מיקרוסופט, PlaysForSure, למכשירי הטלפון בעלי יכולות המוזיקה שלה במהלך החצי הראשון של השנה. ללקוחות של חנויות מוזיקה מקוונות (ולחנויות המוזיקה עצמן) נראה שמדובר בבשורה חיובית: ליין שלם של מכשירים נוספים יוכלו לנגן את השירים שיירכשו ונרכשו בחנויות האלה. למתנגדי הנז"ק מדובר בצעד מטריד שמוסיף את הטכנולוגיה המגבילה לליין שלם של מכשירים נוספים.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

גם סמסונג חברה של יאהו וגוגל

בעקבות ההכרזה של אפל שהאייפון יכלול בתוכו מייל של יאהו וחיפוש מובנה של יאהו וגוגל, הודיעה סמסונג שגם לה יש הסכם עם שתי חברות האינטרנט הענקיות. ההסכם עם גוגל יוסיף שילוב של חיפוש גוגל ומפות גוגל לטלפונים מסוימים של החברה. ההסכם עם יאהו ישלב את המייל, החיפוש, המסנג'ר והפרסונליזציה של יאהו למכשירי סמסונג. החברה עומדת להשיק מכשירים עם השירותים של יאהו וגוגל במהלך החצי הראשון של השנה.

משחקים יבואו ל-Zune עד יולי 2008

אתר Bloomberg מדווחשפיטר מור, סמנכ"ל חטיבת הבידור של מיקרוסופט אישר השבוע שה-Zune יכלול משחקים בעתיד. מור טען שהמסך הגדול והממשק מושלמים למשחקים. לדבריו, הנגן יכלול משחקים החל מזמן כלשהו בשנה וחצי הקרובות. לא נאמר אילו משחקים ייכללו, ועדיין אין אזכור לאינטגרציה של ה-Zune עם האיקסבוקס 360.

גם אפל חושבים שזמן ה-802.11n הגיע

אפל השיקו במקוורלד את Airport Extreme, הגרסה החדשה של ראוטר האלחוטי למק. בנוסף, החברה הודיעה שמחשבי מקבוק, מקבוק פרו ומק פרו שהשיקו לאחרונה כוללים כולם תמיכה בפרוטוקול. המחשבים יעבדו בפרוטוקול החדש עם הרצת תוכנה שתצורף ל-Airport Extreme החל מהחודש הבא. 802.11n עדיין לא זכה לאישור רשמי כסטנדרט הבא לקישוריות אלחוטית, אבל במהלך השבוע האחרון הושקו עשרות מוצרים שונים שתומכים בו. נראה שהאפשרות הגלומות להזרים נתונים במהירויות גבוהות בהרבה מפתות מכדי שחברות יחכו לאישור "רשמי".

הדור הבא של אוזניות אלחוטיות

אחת הטכנולוגיות שזכו להתלהבות הרבה ביותר ב-CES היתה הטכנולוגיה האלחוטית של חברה בשם Kleer, שמייצרת אוזניות אלחוטיות עם זמן סוללה טוב פי 10 מבלוטות' ואיכות שמע שנאמר שמשתווה לזו של אוזניות חוטיות איכותיות. הטווח של האוזניות קצר יותר משל אוזניות בלוטות' - פחות משני מטר. אבל לאוזניות סלולריות, זה נשמע כמו טווח סביר בהחלט. האוזניות כלולות כבר עכשיו בנגן JetStream של חברת RCA הותיקה. הנגן עצמו עמיד למים ובא עם רדיו, סטופר וגיגה של אחסון. יעלה 150 דולר.

ככה עושים GPS לרכב

כתבנו הרבה על GPS בחודשים האחרונים, ואחת המסקנות הברורות היא שמכשיר GPS שלא עושה שום דבר אחר הוא פריט שזמנו עבר. אז איך משלבים GPS במוצרים אחרים? JVC נותנת דוגמה עם KD-NX5000, מערכת מולטימדיה לרכב שיושבת בסלוט בו ישב פעם רק רדיו וכוללת מסך 3.5 אינץ', תוכנת ניווט עמוסה בנתונים שתקבל נתוני תנועה דרך הרדיו. המכשיר גם מנגן מוזיקה ווידאו ו-DVD והערכה כוללת תוכנה להעברת דיסקים לפורמט דיגיטלי Lossless כך שנהג חובב מוזיקה יוכל להעביר את המוזיקה לכונן הקשיח הגדול ולהנות מאוסף המוזיקה שלו באיכות גבוהה ברכב באופן שנוח ומוכר לכל מי שיש לו נגן דיסקים ורדיו ברכב כיום. גם דיבורית בלוטות' תיכלל במערכת בתוספת מחיר. המערכת נראית פשוטה והמיקום שלה הוא מיקום שנהגים רגילים אליו. תשווק החל מפברואר במחיר 1000 דולר. לא מעט, אבל תוספת שמשדרגת כל רכב חדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully