וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

13.1.2007 / 3:52

מדור שבועי חדש לשבת: הטריילרים של השבוע בעולם המשחקים. קבלו סופת רכב, טבעות בפלך ופלישה חוצנית

כל שבוע מגיעים לוואלה!VOD מספר טריילרים למשחקים שעומדים לצאת לחנויות עוד חודשים, שבועות או ימים. במדור השבועי הזה נרכז את הטריילרים השבועיים ונאמר גם כמה מילים על המשחקים עצמם.

Lord of the Rings Online: Shadows of Angmar

באביב השנה ייצא לחנויות משחק התפקידים המקוון מרובה המשתתפים הראשון בעולם שר הטבעות. הציפיות בשמיים. המשחק מתרחש בזמן מלחמת הטבעת, והשחקנים עשויים להיפגש עם דמויות מחבורת הטבעת. ניתן לשחק בני אדם, הוביטים, גמדים או אלפים, והמפתחים מבטיחים שמעשי הדמות ישפיעו על העולם שבו הדמויות פועלות.

Turbine היא החברה שפיתחה את Dungeons and Dragons Online, כך שיש בסיס סביר לאופטימיות, במיוחד אם החברה הפיקה לקחים מהמשחק הקודם.

בטריילר הזה לא תראו הרבה אקשן. במקום, תוכלו לראות איך נראה במשחק הפלך, מקום מושבם השליו של ההוביטים. זהו טריילר שליו יחסית, אבל יפהפה.

MotorStorm

MotorStorm היה אחד המשחקים בהם השתמשו סוני כדי להדגים את היכולות הגרפיות המרשימות של פלייסטיישן 3. המשחק שייצא אך ורק בקונסולה החדשה של סוני. זה לא בדיוק משחק מרוצים, מכיוון שמהירות היא לא שם המשחק. שם המשחק הוא אגרסיביות ואלימות והתנגשויות ותאונות. ובכל זאת, כל אלה מתרחשים במרוץ, והמטרה היא לנצח. בכל אמצעי. עיתונאי משחקים שזכו לשחק בגרסאות מוקדמות של המשחק התלהבו ממנו מאד וציינו לטובה את האקשן.

אנחנו סתם מתלהבים מכמה טוב הוא נראה. המשחק צפוי לצאת לחנויות במרץ השנה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

Crysis

Far Cry היה אחד הלהיטים הגדולים של השנים האחרונות. משחק אקשן והתגנבות שעבד על מנוע משחק שתוכנן במיוחד בעבורו על ידי המפתחת, חברת Crytek. למשחק הבא שלהם בנו המפתחים גרסה חדשה של מנוע המשחק, ומעולם לא ראינו משחק שנראה קרוב כל כך לחוויית השתתפות בסרט אקשן. כמו Far Cry, גם כאן מדובר במשחק יריות בגוף ראשון, כשהפעם צריך השחקן לעצור פלישה חייזרית לכדור הארץ בשנת 2019.

המשחק מתבסס על DirectX 10, הפלטפורמה הגראפית החדשה של ויסטה, כך שמערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט הכרחית למי שרוצה לשחק בו.

המשחק נדחה כבר יותר מפעם אחת, וכרגע אנחנו יכולים לומר רק שהוא צפוי להגיע לחנויות מתישהו השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully