וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

19.1.2007 / 1:55

לא נטפלנו לטרקסטור בגלל שהנגן שלהם בינוני. אפילו לא בגלל שהוא מכוער. זה הכל בגלל המחיר

שלום לכם, טרקסטור.

תגידו, מה נהיה? יצאתם מדעתכם? בליתם רעל?

לא התרגשנו כשהוצאתם נגן דפש מוד בתגובה לכך שאפל הוציאו נגן U2. בחרתם בעצמכם להדגיש את הבדל שיעורי הגודל בין חברה שמשתפת פעולה עם הלהקה המצליחה בעולם, לבין חברה שמשתפת פעולה עם להקה שלא התקרבה למעמד הזה מעולם.

לא זילזלנו כשהוצאתם נגנים מכוערים. זכותכם, אחים שלנו. על טעם וריח אין להתווכח, וכל זה. כלומר, הם היו מכוערים ללא ספק. ממש מכוערים. ויקרים יחסית לנפח שלהם.

אבל כשאתם חברה שכוחה בבינוניותה, להוציא נגן בעל נפח גיגה שעולה 20,000 דולר... זה לא קצת... דבילי? הבנו, הוא עשוי מזהב 18 קראט! וואו! אבל הוא *עדיין* מכוער כמו הלילה. מה עדיין, הוא *עוד* יותר מכוער מהגרסה הרגילה של אותו הנגן! ואנחנו יודעים שהנגן הזה בשוק כבר חודשים. אבל נתקלנו בו רק עכשיו, ואנחנו עדיין די בהלם.

אנחנו ממש שמחים שצירפתם לנגן הזה, שעולה 20,000! דולר! אוזניות סנהייזר. זה יפה. אבל גם האוזניות הטובות בעולם לא יגרמו לנגן במחיר של אוטו להישמע טוב מספיק.

אז תקשיבו לנו, ותקשיבו לנו טוב! לכו למפעל שלכם בסין (כן, כן, "טרקסטור גרמניה", אנחנו יודעים שאתם מייצרים בסין וקוריאה) ותתחילו לעבוד על נגנים שמסוגלים להתחרות בשוק הנורמלי לפני שאתם מתחילים להוציא מוצרים למיליונרים. זהו, ללא ספק, הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully