וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

20.1.2007 / 2:19

כיף להרביץ עם Wii, סם ומקס עדיין מצחיקים, האנושות בסכנה וצ'רנוביל מפחידה. הכל בטריילרים

גם השבוע עלו אצלנו טריילרים חדשים למשחקים. אז מה היה לנו שם? הבה נראה:

The Godfather: Blackhand edition

עוד לא נמאס לנו מטריילרים שכל מטרתם היא להראות כמה כיף לשחק ב-Wii? מסתבר שלא. Blackhand היא האדפטציה של משחק "הסנדק" המצליח לקונסולה החדשה של נינטנדו. נכתב ונאמר הרבה על כמה כיף לשחק במשחקי ספורט והרפתקאות בוויי, אבל הטריילר הזה מראה שכיף גם לטלטל אנשים ולהכות אותם שוב ושוב ושוב ושוב.

Sam and Max: Episode 3

מעריצי סם ומקס חיכו ה-ר-ב-ה זמן שהכלב הבלש והארנב הפסיכוטי ישובו לעבודתם כמשטרה עצמאית ויפתרו פשעים בעודם מספרים בדיחות. ולפעמים הציפייה משתלמת. סם ומקס חזרו לקראת סוף השנה שעברה בשתי הרפתקאות קצרות (וזולות) להורדה. החל מהחודש הבא, אמור לצאת פרק כל חודש, כשבסוף השנה יחוברו כל הפרקים למשחק ארוך אחד. הטריילר המצורף הוא סרטון מתוך הפרק השלישי, The Mole, the Mob and the Meatball, שבו מנסים סם ומקס להפוך ליוצרי תוכנית ריאליטי. התוצאות, כצפוי, מבדחות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

Maelstrom

Maelstrom הוא משחק אסטרטגיה בזמן אמיתי למחשב האישי שמתרחש בעתיד שבו חייזרים פלשו לכדור הארץ וכמעט והחריבו אותו. שתי קבוצות אנושיות בעלות אג'נדות שונות נאבקות בחייזרים שרוצים להפוך את עולמנו לעולם שכולו ים. המפתחים מבטיחים חווייה חדשנית של שדה קרב שמשתנה באופן דינמי בהתאם למאמצי הקבוצות הלוחמות לשנות את העולם. ואחת הקבוצות הלוחמות משתמשת במה שנשמע מהתיאור כמו רובוטריקים - כלי רכב שמשנים צורה ושימוש. אנחנו בעיקר מקווים שזה יהיה מגניב. המשחק אמור היה לצאת לחנויות החודש, אבל KDV ו-Codemasters -המפתחת והמפיצה של המשחק - הודיעו שיציאתו נדחתה ל"בקרוב".

S.T.A.L.K.E.R: Shadows over Chernobyl


לא רק מעריצי סם ומקס נאלצו לחכות זמן רב. שחקנים רבים מחכים גם הם זמן לא מועט למשחק הזה, שהיה ההבטחה הגדולה של E3 2005 ומאז התעכב ונדחה שוב ושוב. זהו משחק אקשן/אימה למחשב האישי שמתרחש במתחם סביב צ'רנוביל. המשחק מבטיח גרפיקה מהממת, עלילה מעניינת ומשחקיות חדשנית. נדע האם כל זה נכון במרץ הקרוב, כשהמשחק ייצא לחנויות... אם הוא לא יידחה שוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully