וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: HTC Athena

24.1.2007 / 2:51

המכשיר החדש של HTC הוא לא טלפון. כלומר, יש בו טלפון סלולרי, אבל זה רק חלק קטן ממה שיש בו

כהרגלם בקודש, הוציאו HTC את המכשיר החדש שלהם, Athena, בשם אחר לגמרי. המקום הראשון בו יוצא מכשיר הפלא (ועוד מעט תבינו למה אנחנו מכנים אותו כך) הוא הולנד, ושם הוא יכונה דווקא Ameo. למה? ככה. כי זה מה שחברת הסלולר המקומית רצתה.

אז מה יש ב-Athena/Ameo שגורם לחובבי גאדג'טים עשירים ברחבי העולם להזיל עליו ריר? קל יותר לשאול מה *אין* בו. המכשיר הזה עמוס פיצ'רים במידה מגוחכת. הבה נעבור עליהם:

* מעבד: XScale 624 MHz (ל-TyTn יש מעבד של 400)
* מסך: מגע. 5 אינץ' (!). רזולוציה 640x480
* אחסון: כונן קשיח 8 גיגה
* זיכרון פנימי: 64 מגה ראם, 128/256 מגה רום.
* דור 3.5
* WiFi 802.11b/g
* GPS (כנראה מקלט SiRFSTAR 3)
* מצלמה 3 מגפיקסל
* מקלדת נשלפת
* משקל 355 גרם

חברים, הדבר הזה הוא מחשב שיכול, בזמנו הפנוי, לעשות גם שיחות טלפון ולהתחבר לאינטרנט הסלולרית איפה שאין וייפיי. הוא אמנם רץ על מערכת ההפעלה חלונות Mobile 5.0 Pocket PC edition ולא על גירסה מלאה יותר של חלונות או על סימביאן, אבל מדובר במחשב שלוקח את קונספט ה-UMPC (המחשב האישי האולטרה נייד) לכיוון אחר לגמרי. ונראה לנו שכיוון טוב יותר מרוב המכשירים שיצאו לשוק תחת תווית UMPC. מה לא ידוע עליו? זמן סוללה, שעשוי להיות הקוץ באליה. עם כל מה שיש בו, יש לנו תחושה שזמן הסוללה שלו נמדד בדקות, לא שעות.

כמו שאנחנו תמיד אומרים, על דברים מעוצבים משלמים יותר. ומחשבים ניידים עולים יותר ככל שהם קטנים יותר. וזה... זה מחשב נייד ממש ממש קטן (אם כי טלפון ממש גדול). אז הוא עולה 1,700 דולר. זה המחיר הרשמי שלו, לא המחיר בחוזה סלולרי. לא הצלחנו למצוא באתרים ההולנדיים התייחסות למחיר בו ימכרו אותו שם. ניתן רק לתהות מה יהיה מחירו בסלקום או באורנג' לו יביאו אותו לארץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully