וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומסקור: חצי מיליון ישראלים גולשים לאתרי הימורים בחו"ל

ליאור הנר

24.1.2007 / 15:31

כ-400 אלף ישראלים משתמשים בסקייפ, כך מסרה חברת אינטרסייט, נציגת קומסקור בישראל

"כחצי מיליון ישראלים גולשים לאתרי הימורים בחו"ל", אמר ל-TheMarker איתי אוליניק, מנכ"ל חברת אינטרסייט, שהחלה לייצג בישראל באופן רשמי את חברת קומסקור האמריקאית (ComScore Networks). החברה מאפשרת ניתוח הרגלי גלישה של מדגם אוכלוסיה הכולל כ-2 מיליון איש מכל העולם ומדגם של כ-5,000 איש בישראל.

קומסקור, היא אחת מחברות מדידת האתרים הגדולות והמוכרות בעולם. אינטרסייט תהפוך להיות המשווקת הבלעדית בישראל של השירותים ונתוני המדידה המוצעים שלה. בנוסף ציין אוליניק כי מנתונים אחרים עולה כי 400 אלף ישראלים משתמשים בסקייפ וכ-100 אלף בתוכנת המיפוי google earth.

"הנתונים מתבססים על פאנל גולשים שמורידים תוכנה של קומסקור שמעבירה נתוני גלישה, ובתמורה מציעה שירותים שונים לגולש, כמו אנטי וירוס, מקום אחסון ברשת, ושירותי ערך מוסף שונים. לאחר ההורדה של התוכנה, כל תעבורת הרשת עוברת דרך שרתים של קומסקור שמנתרים כל עמוד בו אתה נמצא", מסביר אוליניק. הגולשים הישראלים שתורמים מידע למערכת נאספו באמצעות פרסומים שונים באתרי אינטרנט במהלך השנתיים האחרונות. לדברי אוליניק, אנשי קומסקור מפעילים סינונים שונים על גולשים כדי לוודא שהם מישראל ושדפוסי הגלישה שלהם הגיוניים.

חברת אינטרסייט מפעילה כיום את מערכת אי-רייט (erate), מערכת בקרת פרסום באינטרנט. לדברי אוליניק, שילוב הכוחות בין שתי החברות ישדרג את ניתוח הרגלי הגלישה המקומיים ומעתה יוצעו לשחקנים בתחומי האינטרנט השונים סוגי מידע וניתוח שעד היום לא היו זמינים בישראל. קומסקור מפעילה מדגם המאפשר ניתוח הרגלי הגלישה בלמעלה מ 34 מדינות באמצעות מערכת Media Metrix שנמצאת בשימוש מפרסמים, פרסומאים ואתרים שונים בעולם.

אוליניק מסביר שבגלל שהמידע נאסף ישירות מהגולשים יש לו יתרון על סקרים טלפונים ובנוסף מציין כי סקרים אחרים, כמו סקר TIM, נסמכים על סקירות של מדגמים קטנים יותר. "קצת בעייתי לשים את שני הדברים באותו רמה. המערכת של קומסקור לא בודקת רק 10 או 20 אתרים על סמך סקר, אלא מדובר במערכת מידע שנותנת נתונים על בסיס קבוע", מסביר אוליניק. לדבריו, אינטרסייט מתכננים לפרסם נתונים היסטוריים ועדכניים לגבי תנועת גולשים ישראלים. אינטרסייט מתכוונים לקחת גם נתונים שפורסמו שנתיים אחורה. "אנחנו יודעים להסתכל כמה ישראלים נכנסים ליוטיוב ואמזון ומה האתרים הפופולריים בקרב גילאים שונים של גולשים, יש צמא אדיר לדברים כאלה", מסביר אוליניק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully