וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

27.1.2007 / 15:55

אקשן ברחובות, אקשן בקרח, אקשן על המגרש ואקשן בפרס. בטריילרים של השבוע יש הרבה אקשן

כבכל שבוע, גם השבוע מצאנו בעבורכם את הטריילרים המוצלחים והמעניינים ביותר (לפחות לדעתנו) שעלו השבוע לרשת. במהלך השבוע הם עלו בוואלה!VOD, ועכשיו הם כאן.

Battlefield 2142: Northern Strike

Battlefield 2142 היה המשך מוצלח ומצליח לסדרת משחקי Battlefield, ולקח את הקרב ממלחמת העולם השנייה לעתיד עקוב מדם. Northern Strike, או Battlefield 2142 NS, היא חבילת ההרחבה ל-2142. חבילת ההרחבה לוקחת את אותו משחק למיקום צפוני מכוסה שלג. אין כמו אקשן בשלג. המשחק ייצא למחשב האישי וצפוי לצאת במרץ הקרוב.

Stranglehold

בשנת 1992 יצא לאקרנים בהונג קונג סרטו של ג'ון וו Hard Boiled. זה היה סרט אקשן אלים עם הכוכב האהוב על וו, צ'או יאן פאט. 307 ושבעה דמויות נהרגו, והסרט כלל סצנת אקשן באורך חצי שעה. עברו 15 שנה מאז, וג'ון וו וצ'או יאן פאט פרצו כבר מזמן מהונג קונג והפכו לכוכבים עולמיים. וכעת שבים השניים לדמותו של המפקח טקילה, גיבור הסרט ההוא. אבל הם לא עושים זאת בסרט, כי אם במשחק אקשן שמבוסס על Unreal Engine 3, עליו נבנו גם Rainbow Six: Vegas ו-Gears of War. ניתן לצפות לאקשן בלתי פוסק. המשחק ייצא לפלייסטיישן 3, איקסבוקס 360 ולמחשב האישי וצפוי לצאת הקיץ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

NBA Street Homecourt

סדרת משחקי NBA Live המצליחה של EA היא נסיון לשחזר באופן ריאליסטי ככל האפשר את חוויית המשחק ב-NBA. משחקי NBA Street, לעומת זאת, לא מעוניינים כלל במציאות. כאן שחקנים קופצים מעל הסל, עושים סלטות באוויר ובאופן כללי מתפרעים על המגרש. Homecourt, המשחק החדש בסדרה, מתרחש במגרשים הביתיים מהם הגיעו הכוכבים, וכולל את כל הטריקים והפעלולים שלמדנו להכיר בסדרת המשחקים. החידוש במשחק הזה הוא שלראשונה כלולות בו גם שש שחקניות מה-WNBA. הטריילר מתמקד בשחקן האהוב על וואלה!מחשבים - שכולנו מקווים לשובו בקרוב מהפציעה - הגארד הנפלא כריס פול. המשחק ייצא לפלייסטיישן 3 ולאיקסבוקס 360

Prince of Persia: Rival Swords

אנחנו מתחילים לרחם על הנסיך הפרסי. נראה שכל עוד המשחקים שלו עושים כסף, יוביסופט ימשיכו להרוס לו את החיים ולשלוח אותו לכל מיני הרפתקאות. Rival Swords הוא למעשה הגרסה ל-Wii של The Two Thrones המוכר. אז למה אנחנו מראים את הטריילר הזה? כי שוב נראה שחווית המשחק ב-Wii תהיה שונה וכיפית יותר. המשחק צפוי לצאת ב-13 במרץ בארצות בהן יש ייבוא רשמי ונורמלי של ה-Wii. ואם נשמע לכם שאנחנו מתוסכלים מכך שאין ייבוא רשמי ונורמלי של ה-Wii לישראל... נו, אתם לא טועים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully