וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

PS3: פרטים, רבותי, פרטים

כמובטח, כל הפרטים על השקת הקונסולה החדשה של סוני בישראל, כולל משחקי ההשקה

לא מכבר דיווחנו כאן על פרטי ההשקה האירופאית של הקונסולה החדשה מבית סוני, הפלייסטיישן 3. בזמן הדיווח עוד לא היה לנו מידע רשמי על התוכניות של ישפאר – הייבואנית הרשמית של סוני בישראל. היום הדברים שונים קצת, לפני מספר שעות קיבלנו הודעה מישפאר על פרטי ההשקה בארץ, והפרטים הם כדלקמן:

קונסולת הפלייסטיישן 3, אשר תנחת ברחבי אירופה ואסיה ב-23 במרץ ותעלה 599 אירו תגיע באותו התאריך גם לישראל. מחירה עדיין איננו סופי ותלוי בתנודות המטבע הזר, אך ההערכה הרשמית היא שגרסת ה-60 גיגהבייט של ה-PS3 תעלה לצרכן הישראלי כ-4500 שקלים. אכזבה נכונה למי שרוצה לקנות דווקא את הגרסה הזולה יותר של הקונסולה, בעלת הכונן הקשיח בנפח 20 גיגה – גרסה זו לא תגיע בכלל לאירופה (וכתוצאה מזה גם בישראל) בתקופת ההשקה. בסוני שוקלים להביאה מאוחר יותר השנה, אך הדבר תלוי בביקוש שייווצר לגרסה זו. להזכירכם, ההבדל בין שתי הגרסאות, מעבר לגודל הכונן הקשיח, הוא התקן אלחוטי (Wi-Fi) מובנה ונגן כרטיסי מדיה.

בישפאר מוסרים כי עד כה התקבלו כ-5000 הזמנות למוצר. אין זה אומר כי זוהי הכמות אותה תקבל החברה קרוב למועד ההשקה, אלא רק כי רשתות שיווק ישראליות מעוניינות שמספר זה של קונסולות יגיע למדפיהן בהשקה. כמה יחידות פלייסטיישן 3 באמת יגיעו לישראל בסוף מרץ? מוקדם מדי לדעת. אך אם אתם רוצים להזמין את הקונסולה כבר עכשיו, אני מציע לנסות ולדבר עם רשתות כמו באג או חנויות משחקים ייעודיות, בניסיון לברר מתי תפתחנה רשימות ההזמנות. בסניפי באג איתם דיברנו, עדיין לא יודעים, אך כבר פחות מחודשיים נשארו עד לתאריך המיוחל.

משחקי השקה ומשחקים להורדה

בנוסף לקונסולה עצמה, יגיעו לארץ בסוף מרץ גם המשחקים הראשונים בשביל הפלייסטיישן 3. יותר מ-30 כותרי השקה צפויים להגיע לאירופה, וגם בישראל, כשהבולטים הם:
* Resistance: Fall of Man – כותר פעולה עתידני מרהיב מבית סוני. ציון ממוצע: 88.6
* MotorStorm - משחק מרוצי שטח, גם הוא מבית סוני. אין ציון ממוצע, כי הוא עוד לא הושק מחוץ ליפן.
* Call of Duty 3 - האחרון בסדרת משחקי פעולה המבוססים על מלחמת העולם השניה. ציון ממוצע: 81.4
* Marvel: Ultimate Alliance - כותר פעולהתפקידים המשתמש בדמויות הקומיקס של חברת מרוול. ציון ממוצע 81.
* Splinter Cell: Double Agent – הסוכן החשאי סם פישר הגיע, בגרסתו האחרונה, לכל פלטפורמת משחק אפשרית בשנים האחרונות, ונכשל רק ב-Wii ובגיימקיוב. נקווה שגרסת הפלייסטיישן 3 תהיה מוצלחת כמו אחותה לאקס-בוקס 360. אין ציון ממוצע כיוון שהמשחק לא ייצא.
* The Elder Scrolls IV: Oblivion – משחק התפקידים הזה גרף שבחים מכל עבר גם כשיצא למחשב, וגם בהמרתו לאקס-בוקס 360. גרסת הפלייסטיישן 3 לא אמורה לאכזב.
* F.E.A.R – פעולה טקטית, אימה וילדות מפחידות קטנות, איך אפשר לא לאהוב את המשחק הזה?

מעבר למשחקים הללו, יוכלו בעלי הפלייסטיישן 3 גם להוריד מספר משחקים דרך הרשת המקוונת של הקונסולה, בתשלום כמובן. המשחקים הללו הם: Tekken 5 Dark Resurrection (המרה מקונסולת ה-PSP), נמלולים, Go! Sudoku ו-Go! Puzzle, Blast Factor, flow, Super Rub'a'Dub ו-Gripshift.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully