וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'טי היום: נגני Blu:Sens

30.1.2007 / 1:58

לחברת Blu:sens הספרדית יש נגנים עם תמיכה מלאה ב-WiFi ללא כל מגבלות בנוגע לשיתוף קבצים

בעודנו משוטטים באתרים הרלוונטיים בחיפוש אחר גאדג'טים, נתקלנו בנגן בשם Blu:Sens G14. הנגן זכה לשבחים בזכות העובדה שהוא כולל יכולות ויפי ללא כל מגבלות השימוש של Zune של מיקרוסופט. כלומר, אפשר לשלוח קבצים לחברים בלי שהמכשיר יוסיף להם מגבלת זמן לשימוש. הנגן מתחבר למכשירים אחרים או למחשבים באמצעות WiFi או בלוטות' ופשוט מעביר ומקבל קבצים. כמה פשוט.

אבל G14 הוא נגן קטן מאד יחסית למכשיר בעל יכולות וידאו. 2 אינץ' לא ממש עושים את זה, מבחינתנו. כבר אמרנו בעבר שנגנים בעלי מסכים קטנים מ-3.5 אינץ' לא ממש נחשבים מבחינתנו לנגני מולטימדיה. לכל היותר, הם נגני מוזיקה עם יכולות וידאו. אז הלכנו לאתר של החברה ובדקנו מה עוד יש שם. נגן אלחוטי עם מסך 3.5 אינץ' לא מצאנו, אבל כן מצאנו שני נגנים אחרים שסיקרנו אותנו מאד. הראשון הוא G20, שאמור להיות דומה מאד ל-G14 אבל עם מספר תוספות. אילו תוספות? ובכן, החברה מבטיחה שהמכשיר יכלול אינטרנט סלולרי, שבו ישתמש לשירותי הודעות מיידיות ולניווט בטכנולוגיית GPS. הוא ישתמש ב-GPRS וב-WiFi גם ל-VOIP ובאופן כללי נראה כמו מכשיר מגניב לאללה.

הנגן הנוסף שמצאנו של החברה הוא G40, גרסה מעט גדולה יותר של G14 שמציעה את אותן היכולות האלחוטיות עם מסך 2.5 אינץ'. עדיין קטן מדי לטעמנו, אבל צעד בכיוון הנכון.

Blu:Sens היא החברה המצליחה ביותר בספרד בתחום הנגנים, כך שלא מדובר במוצרים פיקטיביים. ויש להם DVD נייד עם מסך 9 אינץ' (ו-WiFi. הם אוהבים WiFi), כך שניתן לנחש שנגן פלאש או הארד דיסק עם מסך סביר ו-WiFi הוא משהו שאנחנו יכולים לצפות מהם בעתיד הנראה לעין.

בכל מקרה, G14 הוא היחיד מבין שלושת נגני ה-WiFi שכבר יש לו מחיר. המכשיר יעלה כ-180-200 יורו (בהתאם לנפח האחסון, גיגה או שניים), והוא ינגן DivX, MP3, WMA ו-OGG.

יבואנים, הגיע הזמן להרים טלפון או לשלוח מייל לספרד. זאת נראית לנו כמו חברה שכדאי להיות איתה בקשר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully