וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: מדפסת Zink

31.1.2007 / 2:48

למי שממש רוצה להדפיס את התמונות בזמן הטיול, הנה מדפסת נטולת דיו שנכנסת לכיס

בשנים האחרונות יש יותר ויותר מדפסות ייעודיות לתמונות. דיגיטליות. מדובר בדרך כלל במדפסות קטנות שמדפיסות באמצעות המחשב או באמצעות חיבור - קווי או אלחוטי - למצלמה.

כל המדפסות האלה אמנם נוטות להיות קומפקטיות, אבל לא במידה כזאת שתרצו לקחת אותן אתכם לטיול. אנחנו מודים שאנחנו לא לגמרי מבינים את הדחיפות בהדפסת תמונות במהלך הטיול, אבל מקבלים את כך שסביר שיהיו אנשים שיישמחו לאפשרות.

הפן הטכנולוגי הוא הדבר המעניין ביותר במדפסת של Zink, שנמצאת בשלבי פיתוח מתקדמים וצפויה לצאת כמוצר עצמאי ובהמשך תשולב במצלמות ומכשירים ניידים אחרים.

מדובר במדפסת שעובדת ללא דיו. הנייר עליו היא מדפיסה הוא פולימר שבנוי משלוש שכבות בצבעים שונים, שהגוונים שלהם יוצרים את התמונה בתגובה לתהליך של חימום ברמת הפיקסל שמתבצע במדפסת.

למרבית הצער, יש גם צד שלילי למימדים הקומפקטיים של המדפסת. התמונות שהיא מדפיסה הן בגודל 2 על 3 אינץ'. זה נשמע לנו די קטן. קטן מאד אפילו.

אבל בכל זאת מדובר במוצר ראשוני ומעניין שמייצג טכנולוגיה שעשויה להיות משמעותית בעתיד. כשהמדפסת תצא לשוק בהמשך השנה היא תעלה 100 דולר, וחבילה של מאה פולימרי צילום תעלה 20 דולרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully