וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאהו תקים 100 אתרים העוסקים בבידור עד סוף 2007

סוכנויות הידיעות

31.1.2007 / 9:22

האתרים יעסקו בנושאי בידור ספציפיים. יאהו כבר הקימה אתר שכזה לחובבי הקונסולה Wii

ענקית מנועי החיפוש יאהו הודיעה כי בכוונתה להוסיף לאתרי החברה עוד 100 אתרים העוסקים בנושאים שונים, שכולם קשורים לבידור, עד לסוף השנה. אותם אתרים יעסקו בנושאי בידור ספציפיים, כמו ז'אנר מסוים של סרטים, או אתר ללהקה או למותג אופנה.

כוונתה של יאהו בהקמת האתרים תחת השם "ברנד יוניברס", היא למשוך קהל גדול של גולשים המתעניין בסוג מסוים של סרטים, תוכניות טלווזיה, ספרים, להקות שונות, סלבריטאים, משחקים וכדומה.

יאהו כבר בנתה אתר אחד כזה תחת השם בנרד יוניברס, לחובבי הקונסולה Wii של נינטנדו, וביום שלישי הכריזה על הקמתם של ששה אתרים נוספים: לספרי הארי פוטר, למשחקי המחשב האלו וסימס, לתוכניות הטלוויזיה "אבודים" ו"המשרד" ולרובוטריקים.

וינס ברודי, מנכ"ל חטיבת במשחקים, הבידור והנוער ביאהו, אמר לעיתון "ניו יורק טיימס" כי ליאהו יש כיום מאגר מידע גדול בנושאים שונים הקשורים לבידור, אך לגולשים באתרי יאהו אין יעדים ספציפיים אליהם הם נכנסים כדי להרחיב על נושא מסוים.

"אנחנו לא מחברים את הנקודות עבור גולשים אשר מתעניינים בנושא ספציפי הקשור לבידור", אמר ברודי לעיתון והוסיף: "אתרי ברנד יוניברס יעוצבו כך שהים יפתרו את הבעיה הזו. מה שאנחנו מנסים לעשות הוא ליצור סביבה שבה מעריצים של ז'אנר מסוים או מותג מסוים, ימצאו בברנד יוניברס את כל מה שהם מחפשים על מושא ההערצה שלהם באינטרנט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully