וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם פרטנר תשיק טלויזיה סלולרית השנה?

ערן גבאי

1.2.2007 / 10:16

החברה בוחנת השקעה בהקמת מערך להפעלת שידורי טלוויזיה סלולרית בטכנולוגיית DVB-H ומנצלת את הקשרים בתוך קבוצת האצ'יסון

עוד תזכורת לחשיבות של קבוצת האצ'יסון כבעלת המניות הגדולה בפרטנר וכמשקיע האסטרטגי של החברה: מנכ"ל , דוד אבנר, מודה כי פרטנר בוחנת ונערכת לאפשרות של הקמת מערך להפעלת שידורי טלוויזיה סלולרית, וכי החברה נמצאת בקשרים הדוקים עם חברת 3 האיטלקית, שאף היא בבעלות האצ'יסון, והמפעילה שירותי טלוויזיה סלולרית בטכנולוגיית ה-DVB-H.

"אנחנו בקשר הדוק עם חברת 3 ומכירים היטב את הנעשה שם. עדיין, אני יכול לקבוע שלא תהיה רשת לטלוויזיה סלולרית ב-DVB-H בישראל בשלושת הרבעונים הקרובים", אומר אבנר. השוק האיטלקי הוא השוק המתקדם ביותר בכל הקשור לשידורי טלוויזיה סלולרית, עם כ-750 אלף מנויים. מקדימים אותו רק השווקים של קוריאה ויפאן.

האמירה הזו של אבנר מוכיחה פעם נוספת עד כמה גדולה ההשפעה של האצ'יסון על המתרחש בפרטנר. פרטנר נהנית מזה שנים משיתופי פעולה והעברת ידע וטכנולוגיה בתוך קבוצת האצ'יסון. הקשר הפורה עם האצ'יסון תרם רבות להפיכתה של פרטנר להצלחה הגדולה של שוק הסלולר הישראלי, כשהנהלת החברה גומלת לה על כך בהשבחת ערך ההחזקה, עד כדי כך שלפני כשנתיים, בצעד מפתיע, החליטה האצ'יסון להגדיל את חלקה בפרטנר מכ-43% לכ-52%. אתמול אמר אבנר כי בפרטנר לא מתכננים לבצע רכישות של חברות במהלך 2007, ושומרים את תזרים החברה בעיקר לחלוקת דיווידנד.

את פוטנציאל ההכנסות הגדול למפעילים הסלולריים מהטלוויזיה הסלולרית מייחסים בעיקר להרחבת יכולת המכירה של שירותים אינטראקטיוויים סביבה. עם זאת, שירותים אלה רק בתחילת דרכם, ומצפים כי מהפכת הטלוויזיה הסלולרית תתרחש רק בעוד כמה שנים.

השירות המסחרי הראשון של טלוויזיה סלולרית הושק בדצמבר 2005 בדרום קוריאה, ומאז החלה פעילות בתחום גם בכמה מדינות במזרח אסיה, באנגליה ובאיטליה. חברת 3 האיטלקית ביצעה רכישה של רשת טלוויזיה קרקעית כדי להפעיל את שירותי הטלוויזיה באיטליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully