וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

2.2.2007 / 1:23

הגרוע של השבוע הנוכחי טוב לבריאות, אבל רע לעצבים. VISOMATE יאמר לנו איך לשבת?

כל מני דברים יכולים להפוך גאדג'ט לגרוע של השבוע. לפעמים הטכנולוגיה דפוקה. לפעמים העיצוב גרוע. לפעמים הרעיון מטופש. ולפעמים, כמו הפעם, ההגיון מאחורי המוצר נכון בעיקרון אבל מעצבן.

אנחנו יושבים המון מול מסך המחשב. שעות על גבי שעות, ימים על גבי ימים. למעשה, ניתן לומר שרוב הזמן אנחנו מול המחשב. ככה זה כשעובדים מול מחשב וגם צורכים דרכו את רוב אפיקי הבידור שלנו.

ותשמעו, אנחנו לא תמיד יושבים נכון. ולפעמים אפילו כואב לנו הגב בגלל זה. ויכול להיות שחלק מבעיות העיניים שלנו נובעות גם הן מאותו מסך מחשב. הכל נכון.

אבל זה אומר שאנחנו צריכים להפקיר את היציבה שלנו בידיו של גאדג'ט ב-26 דולר? באמת? החיישנים ה"מתקדמים" של "VISOMATE" יגידו לנו מתי אנחנו מתרחקים מדי מהמשענת ומתי אנחנו קרובים מדי למסך?

אנחנו לא מוכנים עדיין להפקיר את היציבה שלנו בידי גאדג'ט שיצפצף ויגיד לנו מתי אנחנו יושבים כמו שצריך. וגם המחשבה שהוא יאיר באור אדום בכל פעם שנישען קצת קדימה נראית לנו מטרידה במקרה הטוב ומרגיזה בטירוף במקרה הרע. כשכאבי הגב יתחזקו, נקנה כיסא אורטופדי או משהו. אבל לא נצמיד לצג שלנו את גרסת הגאדג'ט האורטופדי ל"אח הגדול". על הכלבים של פבלוב הגאדג'ט הזה היה עובד. אבל אנחנו לא כלבים, ואת פבלוב לא היינו מכניסים הביתה.

הרעיון שמאחורי VISOMATE אולי יפה, אבל מבחינתנו אין ספק שמדובר בגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully