וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חרבות וחייזרים- וידאודרום

3.2.2007 / 13:54

חרבות, חרבות וחייזרים. זה מה שיש לנו השבוע בוידאודרום. זה הכל עניין של ויזואליה

השבוע בטריילרים העלינו שלושה משחקים שכולם חזק באקשן. האחד מבוסס על סדרת ספרים וסרטים, השני על המיתולוגיה היוונית והשלישי על מיתולוגיה של עולם המשחקים. הבה נצפה.

Age of Conan

סדרת ספרי קונאן של רוברט אי. הווארד העניקה השראה לסרטים וקומיקס ועומדת לעשות רעש גם בתחום המשחקים. משחק התפקידים המקוון המבוסס עליה מיועד לאיקסבוקס ולמחשב האישי, והגרפיקה בו - בעיקר הרקעים והעולם - נראית מרהיבה. כמובן שלגרפיקה כזאת יש מחיר: המשחק ייראה כך רק במחשב אישי עם ויסטה ו-DX10. המפתחים אומרים שגם בקונסולת 360 בעלת ה-HD ייראה המשחק פחות טוב. צפו לראות אותו בקיץ למחשב ואולי עד סוף השנה באיקסבוקס.

God of War 2

God of War היה אחד ממשחקי האקשן המוצלחים והמצליחים לפלייסטישן 2 בשנים האחרונות. קראטוס, הגיבור המיוסר והעצבני, נלחם ונלחם ונלחם ונלחם ונלחם עד שהרג את אל המלחמה ותפס את מקומו. במשחק ההמשך, הוא ממשיך להילחם, ועכשיו כנגד אלים אחרים ועוד מפלצות שנראות גדולות עליו בכמה סדרי גודל. אין מנוחה לאלימים, מסתבר. המשחק ייצא לחנויות במרץ, ועשוי להיות אחרון המשחקים הגדולים שמיועדים ל-PS2.

Unreal Tournament 3

מה יש לומר? סדרה סופר מצליחה שממשיכה לספק את הסחורה. מנוע Unreal 3 מניע את המשחק הזה, שנראה מעולה מהטריילר. כאן תזכו להרוג חייזרים, והרבה. תהרגו אותם ברגל, תהרגו אותם בכלי רכב שונים. אבל בעיקר תהרגו אותם בויזואליה מרהיבה. תהרגו אותם במחשב האישי, בפלייסטיישן 3 ו-באיקסבוקס 360. ותעשו את זה, בתקווה, לפני סוף השנה.

  • עוד באותו נושא:
  • tech

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully