וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: טמגוצ'י מהעתיד

5.2.2007 / 2:35

תשמעו, אין לנו מושג מה זה הדבר הזה. אבל זה נראה כמו אחד הגאדג'טים העתידניים ביותר עד כה

אנחנו אנשים שמבינים בטכנולוגיה, עם כל הצניעות. ככה זה כשמבלים את כל היום בקריאה באתרי טכנולוגיה ובמשחק עם גאדג'טים ושאר פלאי ההווה העתידני שלנו. בדרך כלל, כשאנחנו קוראים על גאדג'ט, אנחנו מבינים מה הוא עושה. אנחנו מבינים למה הוא קיים, גם אם אנחנו חושבים שהוא דבילי.

אבל הפעם, לא. הפעם אין לנו מושג מה זה הדבר הזה. אנחנו יודעים שהוא בא מיפן, ואנחנו יודעים שהוא אמור להיות מתחרה מהדור הבא לטמגוצ'י הישן והמוכר. אבל אנחנו לא מבינים למה יש בו טלויזיה דיגיטלית. אנחנו ממש לא מבינים למה יש לו מסך בקרה. ואנחנו ממש לא מבינים למה אמורה להימכר לצידו גם צלחת לוויין.

לכל אלה, למעשה, יש לנו הסבר אחד: הם יפנים. מי יפנים? המפתחים של הדבר הזה, חברת Frepar. אין ספק, דרום קוריאה אולי קורעת את יפן בכל הנוגע למוצרים טכנולוגיים "נורמליים", אבל בגאדג'טים ביזאריים אין, לא היה ולא יהיה על היפנים.

פרטים נוספים?

תוכלו לקרוא עוד על נפלאות ממלכת השמש העולה בטור "שחקן ספסל" של דניס שיעלה בהמשך היום, אבל בינתיים נספר לכם שהדבר הזה ייצא ביפן "לפני סוף 2007" ושאין לו עדיין מחיר.

היינו שמחים למסור לכם מידע נוסף על הדבר הזה, אבל, כאמור, אין לנו מושג מה זה ומה הוא עושה. אנחנו רק מקווים שהוא בא בדרכי שלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully