וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וולמארט תשיק חנות סרטים מקוונת

סוכנויות הידיעות

6.2.2007 / 11:26

החנות תמכור הורדות דיגיטליות של כ-3,000 סרטים וקטעים מתוך תוכניות טלוויזיה פופולריות

ענקית הקמעונות וול-מארט תשיק היום את חנות הסרטים המקוונת אשר לה חיכו זה זמן רב. הקמעונית הגדולה בעולם תמכור הורדות דיגיטליות של כ-3,000 סרטים וקטעים מתוך תוכניות טלוויזיה פופולריות. כתובת האתר היא www.walmart.com/videodownloads.

החברה מקווה לעקוף את המתחרות האחרות בשוק, המספקות שירותי הורדות של סרטים כגון החנות המקוונת של אפל, איי-טיונס והקמעונית המקוונת אמזון.

וול-מארט אחראית ל-40% ממכירות סרטי ה-DVD בארה"ב, וכתוצאה מכך, יש לחברה השפעה גדולה על אולפני הסרטים. החנות המקוונת של וול-מארט תציע למכירה סרטים מאולפני הסרטים הגדולים. מחיר של כותרים ישנים יחל ב-7.5 דולרים וכותרים חדשים יעלו 19.98-12.88 דולר.

אפל הצליחה לסגור עסקות למכירת סרטים עם אולפני וולט דיסני ופרמאונט בלבד - מרבית האולפנים סירבו לחתום על העסקה עם אפל, על רקע רצונה למכור את כל הסרטים באותו המחיר.

לא יהיה ניתן לצפות בהורדות הסרטים של וול-מארט על גבי מחשבי אפל או נגן המדיה iPod. את הסרטים ניתן יהיה לראות על גבי מחשבים אישיים או להעביר לנגנים דיגיטליים אשר נתמכים בתוכנת נגן המדיה של מיקרוסופט. את הסרטים אי אפשר יהיה לצרוב על גבי דיסקים לטובת צפייה במכשיר ה-DVD.

ההגבלות על הצפייה יהוו אתגר עבור וול-מארט, מעריכים אנליסטים. "הבעיה האמיתית היא שאנשים רוצים לצפות בסרטים דרך מסך הטלוויזיה", אמר ג'וש ברנוף, מחברת המחקר פורסטר ריסרצ'רס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully