וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Kidsleep

8.2.2007 / 9:57

עוד גאדג'ט להורים צעירים, והפעם מוצר שיאמר לילדים שלכם מתי הגיע הזמן להתעורר ומתי לחזור לישון

נאמר את האמת: כשראינו את Kidsleep חשבנו לשים אותו כגאדג'ט הגרוע של השבוע. אבל לאחר ששאלנו בעלי ניסיון, אנחנו מוכנים לקבל את האפשרות שמדובר במוצר שעשוי לעבוד.

במה דברים עסקינן? מדובר באור לילה לילדים קטנים שמואר בחלקו העליון או התחתון בהתאם לשעה ולקביעה מראש של ההורים. בחצי התחתון יש ארנב שישן במיטה. בחצי העליון יש ארנב שמטייל בשדה.

העיקרון הוא שכשילד מתעורר בלילה או מוקדם מאד בבוקר, הוא יתבונן בארנב וייראה שהוא יישן ויידע שעוד לא הגיע הזמן לקום. כשאנחנו מתעוררים, וזה נכון במיוחד לילדים - ובמיוחד בחורף האפור- קשה לפעמים לדעת מה השעה. חיווי חזותי פשוט כמו ארנב שער או ישן יכול לסייע מאד לילדים, במיוחד אם ההורים ילמדו אותם שאם הארנב ישן סימן שעוד לא הגיע הזמן לקום. כשמגיע הזמן לקום, Kidlseep גם יצלצל ויעיר את הילדים, באמצעות השעון המעורר המובנה שלו.

זה לא גאדג'ט שעובד ללא השגחת הורים, וטוב שכך. אנחנו לא מאמינים גדולים בגאדג'טים שאמורים להחליף את ההורים בדרך זו או אחרת. אבל זה כן גאדג'ט שיכול לשמש כסייען להורים שילדיהם מתעוררים בלילה. האור הנמוך של Kidsleep לא יעיר את הילדים ויכול לשמש גם כפנס לילה לילדים שמפחדים מהחושך.

Kidsleep עולה 35 לירות שטרלינג ונראה כפתרון נחמד להורים שמאמינים ביכולתם ללמד את ילדיהם להשתמש בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully