וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויסטה הקפיצה את מכירות מחשבים בארה"ב

TheMarker

8.2.2007 / 22:17

קפיצה של 173% במכירות, לעומת השבוע שקדם להשקת השדרוג הראשון מזה חמש שנים במערכת ההפעלה חלונות

מכירות המחשבים האישיים (PC) בארה"ב זינקו ב-67% בשבוע הראשון לאחר השקת ויסטה, מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט והשדרוג הראשון זה חמש שנים במערכת ההפעלה חלונות, המותקנת ביותר מ-90% מהמחשבים האישיים בעולם. כך לפי נתוני חברת המחקר קורנט אנליסיס.

מכירות המחשבים האישיים במונחי יחידות זינקו בשבוע שהסתיים ב-3 בפברואר ב-67%, לעומת השבוע המקביל בשנה הקודמת, וב-173% לעומת השבוע שקדם להשקת ויסטה. עוד עולה מהנתונים כי הצרכנים העדיפו את הגירסה היקרה של מערכת ההפעלה, ויסטה פרמיום, על פני הגירסה הבסיסית, ויסטה בייסיק, וכי ויסטה פרמיום הותקנה ב-70% מהמחשבים שנמכרו באותו השבוע.

בחודש שעבר השיקה מיקרוסופט, חברת התוכנה הגדולה בעולם, את מערכת ההפעלה החדשה ויסטה, לאחר סדרה של דחיות וכמעט חמש שנים לאחר השקת הגירסה הקודמת של מערכת ההפעלה, XP. שיווק ויסטה ללקוחות עסקיים החל כבר בחודש נובמבר, ומכירתה לציבור הרחב, כמו גם זו של גירסת אופיס 2007, החלה בסוף חודש שעבר. שני המוצרים אחראים על יותר ממחצית מהכנסות מיקרוסופט ומרבית רווחיה, ואנליסטים צופים כי השקת ויסטה ואופיס 2007 צפויה להגדיל את מכירות החברה ברבעונים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully