וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: נתב דור שלישי

15.2.2007 / 9:08

למי שרוצה אינטרנט אלחוטי למחשב, אבל נטול אינטרנט בכלל, הנה פתרון סלולרי. יקר, אבל עובד

D-Link היא חברה שמתמחה בפתרונות אלחוטיים מכל הסוגים והמינים. יש לחברה נתבים ומודמים ומכשירים שמחברים את המחשב לטלויזיה ועוד ועוד ועוד מוצרים.

DIR-450 הוא נתב אלחוטי בעל קהל יעד ספציפי מאד: אנשים שרוצים לחבר את המחשב שלהם לאינטרנט או להקים רשת אלחוטית בבית, אבל אין להם חיבור אינטרנט. אנחנו מודים שמדובר בתרחיש שהופך פחות ופחות סביר, אבל גם בארצנו הקטנטונת עדיין יש מקומות שלא מחוברים על ידי בזק או על ידי הכבלים. ובחלק מהמקומות האלה עשוי להיות כיסוי של אחת או יותר מרשתות הסלולר.

למי שגר במקומות כאלה ועדיין רוצה אינטרנט, ועוד אינטרנט מהיר, ואולי רשת, מכשיר כמו DIR 450 הוא אחד הפתרונות המעטים האפשריים. המכשיר מתחבר לרשת הסלולרית באמצעות כרטיס דאטה סלולרי או בחיבור USB לטלפון, ומתחבר למחשבים באמצעות חיבור כבל או חיבור אלחוטי סטנדרטי. הנתב מספק גם חומת אש ואת כל שאר יתרונות האבטחה שיש לנתב אלחוטי לעומת חיבור ישיר לרשת.

בארץ, לאור העלויות הגבוהות של חיבור אינטרנט סלולרי, מדובר באמת בפתרון שמתאים לנואשים שאין להם ברירה אחרת. אבל גם לנואשים מגיע אינטרנט, ומי שמסוגל לעמוד בעלות של הקישוריות ודאי שלא יתקשה לשלם את 300 הדולר שהמכשיר עולה או את מחיר המשלוח מחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully