וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

12.2.2007 / 10:24

השבוע של דניס חלף במהירות, כשכנס מפתחי המשחקים D.I.C.E היה האירוע המשמעותי ביותר שלו

וואו, השבוע האחרון עבר ממש מהר. לא בטוח אם זה בגלל משככי הכאבים אותם בלעתי בכמויות מסחריות או שבאמת לא הרבה קרה בעולם הגיימינג. ג'ק תומפסון ודיוק ניוקם, אהובי הטור, לקחו להם שבוע הפסקה, ואילו האירוע הדומיננטי ביותר היה DICE – כנס מפתחי משחקים שמתקיים כל שנה בכפר נופש בנבדה. במהלך הכנס יושבים להם בכירי תעשיית המשחקים, מדברים קצת על מה שעתיד להתרחש השנה, אבל בעיקר משחקים גולף, רובצים בקזינו ומבלים בספא. הו, החיים הטובים, רק חבל שאני לא הוזמנתי. אבל בכל זאת, מה היה לנו שם?

העתיד על פי סוני

את נאום הפתיחה של DICE נאם אחד, יאיר לנדאו שמו. מר לנדאו, מעבר להשתייכותו האתנית הברורה למדי, הוא נשיא חטיבת ה-Sony Pictures Digital של, אהם, סוני – חטיבה אשר עוסקת, כפי ששמה מרמז, באנימציה דיגיטלית, החל מסרטים ועד למשחקי מחשב חדשים.

הידיעה הגדולה של הנאום היתה חשיפת הנושא של המשחק ההמוני הבא מבית סוני, והנושא הוא... מרגלים. כן, דמיינו לעצמכם עולם וירטואלי בו כל אחד הוא ג'יימס בונד, והמשחקיות כוללת מרדפי מכוניות, גאדג'טים ושלל דברים חשאיים אחרים. המשחק החדש, שזכה לשם הפיתוח 'ויסטה' (ירידה על מיקרוסופט, כיוון שהפרויקט נדחה בשנה, ממש כמו המערכת), פותח על ידי אולפני סוני בסיאטל ועתיד לצאת מתישהו, לאיזושהי פלטפורמה. פרטים נוספים יתגלו בהמשך, כנראה, כשמישהו יפרוץ לכספת במחבוא הסודי של בכירי סוני ויחמוק משם בלי להיתפס.

נשמע מגניב, אבל לסוני יש היסטוריה ארוכה מאוד של תמיכה קלוקלת בקהילה אותה הם יוצרים במשחקים. גם Planetside וגם Star Wars: Galaxies סבלו בזמן זה או אחר מנטישה המונית של שחקנים בעקבות טלאי חדש ששינה את המשחקיות בצורה רדיקלית. הפעם, אני מקווה, הכל ילך חלק יותר.

לאחר מסיבת העיתונאים התפנה לנדאו בשביל לאשר לאתר המשחקים גיימסופט כי החטיבה עליה אחראי הולכת להיות אחראית על העברתו לקולנוע של אחד מהזיכיונות החזקים ביותר של סוני בעולם המשחקים, אם לא החזק שבהם – Metal Gear Solid. כבר במשך יותר מחצי שנה לא שמענו שום דבר על הסרט, מעבר לכך שהוא נכנס לתהליך הפיתוח הארוך, ואילו עכשיו קיבלנו לא רק את ההצהרה של לנדאו אלא גם ידיעה בעיתון ה-Hollywood Reporter האמין למדי. אם הידיעה נכונה, לא רק שהסרט נמצא כבר בפיתוח, אלא גם יש לו מפיק ומפיק בפועל. אם לכולם ברור שהמפיק בפועל הוא היאו קוג'ימה, יוצר סדרת המשחקים, אז הבאתו של מייקל דה-לוקה בתור מפיק עלולה להפתיע רבים, בהתחשב בנסיון העבר שלו בתור מפיק על זאתורה הבינוני למדי ו-Ghost Rider שטרם יצא אבל נראה די מחריד בקדימונים.

הציטוט של הכנס הולך דווקא לוויל רייט, בהקשר של Spore – סימולטור חיים עליו הוא עובד בשנים האחרונות: "[המשחק] יאפשר לנהל מלחמה גלקטית בין דובוני אכפת-לי לבין הקלינגונים"

מממ, מרשמלו

ואם כבר בסרטים עסקינן: זוכרים את 'מכסחי השדים' – הסרט הישן עם דן אקרויד, ביל מאריי ואיש המרשמלו? אז מסתבר שהזיכיון הוותיק עוד לא מת, ובשנים הקרובות יזכה לשתי תוספות חדשות. התוספת הראשונה היא משחק וידאו חדש שיפותח בשנה הבאה על ידי אולפני יוניברסל. המקור לכך, באופן מפתיע, הוא אקרויד עצמו, שאומר כי הוא הולך לתרום את קולו ותנועותיו לכותר החדש. התוספת השנייה היא "מכסחי השדים 3", שצועד בדרכם של צבי הנינג'ה ויהפוך גם הוא לסרט אנימציה שיגיע לבתי הקולנוע.

בפעם הקודמת בה חזר דן אקרויד לסדרה קלאסית שהיוותה אחת מאבני הפינה לתהילה שלו, זה היה ב"אחים בלוז 2000", וכולנו יודעים איך זה נגמר. הפעם, נקווה, יהיה סוף שמח כמו שרק הוליווד יודעת לייצר.

קצרים

ועכשיו, לכמה דברים קצרים יותר:
אנשי ערוץ פוקס אולי אוהדים את ישראל מדי פעם, אבל תאמינו לי שזה לא מדד לחיוביות הרשת הזאת. מעבר לכך שהם משדרים את התכנית של ביל או'ריילי וביטלו את 'פיירפליי' אחרי חצי עונה בלבד, השבוע שידרה אחת מתחנות הרשת כתבה מזעזעת שנועדה להסית הורים נגד קונסולת הנינטנדו DS של ילדיהם. אחת התוכנות המובנות בקונסולה היא Pictochat, צ'אט שמתנהל באמצעות התקן ווי-פי הקיים בכל DS. הכתב החרוץ של פוקס יצא לחקור כמה זה מסוכן, וגילה שילדות צעירות מוכנות לתת לו את הכתובת שלהן ופרטים אישיים אחרים, ולכן זה עלול להפוך לנשק מסוכן בידי פדופילים. אז מה אם אף אחד לא נכנס לפיקטוצ'אט אף פעם, אז מה אם הילדות ידעו עם מי הן מדברות כשמסרו פרטים? העיקר להפחיד את הציבור.

השבוע עלה ביוטיוב סרטון אותו רבים חשבו לזיוף, מה שהתברר כחשד לא מבוסס. בסרטון הזה רואים כיצד מישהו מסיים משחק של שולה מוקשים על הרמה הקשה ביותר ב-38 שניות. לראות ולא להאמין.

ושוב יוטיוב: מהי הדרך הכי מגניבה להכין עבודת בית על 'סיפורי קנטרברי' של צ'וסר? בעזרת World of Warcraft, כמובן. היוצרים קיבלו את הציון הכי גבוה בכיתה, אגב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully