וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם למוטורולה יש סימביאן

מוטורולה הכריזה על המכשירים החדשים שלה לתערוכת 3GSM. והפלא ופלא, גם לה יש מכשיר סימביאני

במסגרת תערוכת ה-3GSM היום הכריזה גם חברת מוטורולה על מספר מכשירים חדשים שעתידים להגיע לחנויות בחודשים הקרובים, רובם ככולם הם גרסאות חדשות לסדרות קיימות של החברה.

המכשיר המגניב ביותר, לדעתנו, והוא ה-MOTORIZR Z8, סליידר עקום. לא, זאת לא מטפורה. המכשיר פשוט נפתח לצורה מעט קעורה, בשביל התאמה טובה יותר לתווי פנים של בני אנוש. תוסיפו לזה את מערכת ההפעלה סימביאן (לא, זאת לא טעות, מוטורולה עם סימביאן), מצלמה של שני מגה-פיקסלים, תמיכה בווידאו בקצבים של 30 פריימים לשניה, 90 מגהבייט של זיכרון פנימי ותמיכה בחריצי הרחבה MicroSD. אה, והוא גם נראה ממש יפה. המכשיר החדש יגיע לחנויות העולם באפריל השנה, אך טרם ידוע אם ומתי יגיע לארץ הקודש.

סדרת ה-MOTOSLVR תקבל את ה-L9, מכשיר דור 2.5 עם דגש על מראה חיצוני ומוסיקה, אשר מציג נגן מולטימדיה ורדיו עם תמיכה בזיהוי מידע על שם התחנה ושם השיר שמתנגן. חוץ מזה, יש לטלפון גם מצלמה של 2 מגה-פיקסלים עם זום דיגיטלי x8. אם תרצו, תוכלו להוסיף גם לו כרטיס הרחבה MicroSD בנפח של עד 2 גיגהבייט. אה, וגם הוא יפה. מתחילים לראות את הקו המשותף? באשר לזמינות, הטלפון יגיע לחנויות ברבעון השני של השנה.

MOTOKRZR K3, הוא... יפה. טלפון הצדפה החדש של מוטורולה בדור 3.5 כולל שתי מצלמות דיגיטליות: האחת, VGA, מקדימה בשביל שיחות וידאו, ומצלמה ראשית של 2 מגה-פיקסל בצד אחורי של המכשיר. בנוסף, יש למכשיר חיבור USB 2.0, שישים וארבעה מגה-בייט של זיכרון מובנה וחריץ לכרטיסי זכרון. הוא יגיע לחנויות העולם ברבעון הראשון של השנה.

המכשירים היחידים שהוצגו היום ויופיים מוטל בספק הם שני העדכונים של מוטורולה Q. הראשון הוא Q q9, אשר יצטייד במערכת ה-Windows Mobile 6 החדשה של מיקרוסופט, יתהדר בתאימות לדור 3.5 ולטכנולוגיית הנז"ק PlaysForSure, ישמור את המידע על 256 המגה-בטיים של זיכרון פנימי או על כרטיס זכרון micro-SD וייראה קצת שונה מהמקור. תכונה מגניבה נוספת של המכשיר היא התאמתה של תאורת המסך לתנאי התאורה במקום בו אתם נמצאים.

המכשיר השני הוא Motorola Q gsm – גרסאת GSM, דור 2.5, של המקור אשר עבד ברשתות ה-CDMA. גם הוא ישודרג עם Windows Mobile 6, ויקבל גם גלגל ניווט, כמעט כמו באייפוד. ה-q9 ייצא ברבעון השני של השנה, וה-gsm בחצי השני של 2007

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully