וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקרוסופט מציגה: ניידות בלייב

13.2.2007 / 10:28

3GSM היווה את הבמה המושלמת עבור מיקרוסופט להצגת מערכת ההפעלה הניידת החדשה שלה, ועוד מספר תוכנות למכשירי כף-יד וטלפונים

כנס ה- 3GSM, המתקיים בימים אלה בברצלונה, הוא במה נהדרת לחברות העוסקות בטלפוניה להציג את החידושים הגדולים שלהן לשנה הקרובה. אחת החברות הגדולות שהציגה היום את הקו החדש שלה היא מיקרוסופט. הענקית מרדמונד אמנם לא מתעסקת עדיין (והדגש, גבירותיי ורבותי הוא על עדיין) בייצור מכשירים משלה, אבל מערכת ההפעלה שלה לטלפונים סלולריים ומכשירי כף יד – Windows Mobile, עובדת שעות נוספות בהמוני סמארטפונים בכל העולם. היום חשפה מיקרוסופט את הגרסה החדשה של מערכת ההפעלה – Windows Mobile 6 שמה.

מה חדש?

החידושים הגדולים של מערכת ההפעלה הם הקירוב בין הגרסה הניידת של חלונות לבין הגרסאות הביתיות, בייחוד בכל הקשור לתחום המסמכים והאינטרנט. כיוון שהרשת העולמית זמינה כיום על מרבית מכשירי הסלולר המתקדמים, נוספה ל-Windows Mobile 6 האפשרות לראות תכתובות דוא"ל בדיוק כפי שניתן לראותן על המחשב האישי, עם הצגה מלאה של תמונות הנמצאות בתוך הדוא"ל וקישורים לאתרי אינטרנט.

קירוב נוסף בין הפלטפורמה הניידת לפלטפורמה הביתית מגיע בדמות תוכנות אופיס משודרגות, המאפשרות מניפולציה מתקדמת ותצוגה זהה לזו שעל המחשב האישי של קבצי וורד, אאוטלוק, אקסל ופאוור פוינט. ואם איבדתם את המכשיר כשעליו מידע אותו אתם לא רוצים לחשוף בפני אנשים, תוכלו למחוק את כל המידע מרחוק בעזרת חיבור לטלפון דרך הרשת.

איטס מיי לייב

בנוסף למערכת ההפעלה עצמה, השיקה היום מיקרוסופט שני מוצרים מסדרת הלייב שלה, המיועדים למכשירים ניידים. הראשון הוא תוכנת חיפוש ייעודית המשתמשת במנוע ה'לייב' של מיקרוסופט, אשר מאפשרת למשתמש לחפש מהמכשיר הנייד שלו לא רק מידע כללי אלא גם מפות ומסלולים בתוך האזורים הנתמכים על ידי פלטפורמת ה-Virtual Earth. בנוסף, אם אתם נמצאים באחת מ-25 הערים הגדולות של ארה"ב, תוכלו גם לראות את מצב התנועה בכבישים בזמן אמת. התוכנה מוצעת להורדה בשתי גרסאות – האחת למכשירים תומכי ג'אווה והשניה למכשירי Windows Mobile.

המוצר השני, אשר מיועד אך ורק ל-Windows Mobile, הוא אוסף תוכנות הלייב שמנוע החיפוש הוא רק חלק קטן ממנו. בנוסף ל-Live Search, יש באוסף גם את המסנג'ר החדש שתומך לא רק בהודעות טקסט אלא גם בהודעות קוליות, צ'אטים ושליחה/קבלה של קבצים. חוץ מזה יש בחבילה ממשק ניהול תיבת דוא"ל של לייב או של הוטמייל, וממשק ניהול בלוג הנמצא ב-Live Spaces.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully