וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגדי הסמסונג החדשים

דידי חנוך, ברצלונה

13.2.2007 / 16:51

סמסונג חשפה בברצלונה את קו המוצרים החדש שלה, אולטרה II. לצד מכשירים שנחשפו כבר, היו גם חידושים

סמסונג חשפה היום בתערוכת 3GSM את ליין המוצרים שלה לחודשים הראשונים של 2007.

הליין החדש כולל שתי סדרות שנמצאות תחת המטרייה של סדרת אולטרה. הסדרה הראשונה היא סדרת אולטרה 2, שכוללת ארבעה מכשירים בעלי מצלמת 3.2 מגפיקסל, שתומכים בשירותי הורדות PlaysForSure ובעלי ממשק חדש ונאה וחיישן אור סביבתי שמאפשר לצג לשנות חוזק תאורה בהתאם לסביבה. המכשירים, שכל אחד מהם הוא (לדברי החברה) הדק מסוגו, כוללים קלאמשל, סליידר, מונובלוק ומכשיר HSDPA.

עוד הכריזה החברה על סדרת אולטרה ספיישל, סדרת מכשירים שכל אחד מהם ממוקד בחוויית משתמש שונה.

אולטרה סמארט היא תת סדרה שכוללת שני סמארטפונים עם מקלדת נשלפת. F700 ו-F520. הם מכשירים אטרקטיביים שהאחד מהם - F700, עליו כבר כתבנו - נראה כגרסה ממוזערת של HTC TyTn עם ממשק נאה במסך המגע. השני הוא דאבל סליידר כשצד אחד מיועד לכתיבת SMS והשני לשימוש טלפוני רגיל. לא ברור באילו מערכות הפעלה יעבדו המכשירים, האם בחלונות מובייל, סימביאן, או במערכת הפעלה של החברה.

באולטרה מוזיקה ווידאו לא היו חידושים אמיתיים. F300 המוזיקלי ו-F500 בעל יכולות הוידאו הם מכשירים עליהם כבר הכריזה החברה. F510, אחיו הכמעט זהה של F500, הוא מכשיר טלויזיה נייד שעובד בטכנולוגיית DVB-H.

ככלל, נראה שסמסונג שותפה למגמה שראינו בנוקיה - מגמה שניתן לומר שהחלה כחברת RIM השיקה את הבלאקברי Pearl האטרקטיבי - בה מכשירים עסקיים הם סקסיים ומעוצבים לא פחות מאחיהם המיועדים לצרכנים ביתיים.

בתשובה לשאלה מדוע אין בין המוצרים החדשים מכשיר בעל GPS, נמסר שיש לחברה כבר טלפון GPS בקוריאה ושהיא בוחנת מה יהיה המועד הנכון להשקת מוצר דומה גם באירופה ושאר העולם.

עופר קידר, מנכ"ל סאני, יבואנית סמסונג לישראל, מסר לוואלה! שעדיין לא ידוע מה מהמכשירים שהוצגו בתערוכה יגיע לישראל. עם זאת, קידר אמר שנציגי ספקיות הסלולר הביעו עניין רב בכמה מהדגמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully