וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיאט קולה ומנטוס: עכשיו הצעצוע

14.2.2007 / 12:20

יריד הצעצועים הגדול של ניו יורק מציג את הגאדג'ט המשפריץ לכל עבר

מדי שנה, מארחת העיר ניו-יורק את אחד מירידי הצעצועים הגדולים בעולם. האירוע, שלא פתוח לקהל הרחב, מציג את החידושים בתחום ריקון חשבונות בנק של הורים מכל רחבי כדור הארץ. אבל השנה, מגמה חדשה נראית באופק, הכסף שאתם תוציאו (או שמישהו יוציא בשבילכם, אם אתם עוד משחקים בצעצועים), יתורגם לא רק להנאה אלא, אולי, גם לידע מדעי.

אנשי אתר Cnet, שביקרו ביריד, מדווחים על עליה תלולה בכמות הצעצועים המדעיים שמוצגים השנה. לא רק ערכות כימיה לעוללים ודגמים של מערכת השמש היו שם, אלא גם ערכות מז"פ לילדים שהוריהם מרשים להם לראות סדרות משטרה, ערכות של מערכות אזעקה וצעצועים נוספים שמלמדים את הילדים איך עובדות המערכות המסתוריות שפוגשים בבית וברחוב.

אך אחד הדברים המגניבים ביותר הוא, ללא ספק, אביזר שמקל מאוד על כל מי שרוצה לשחזר בביתו את ניסוי המנטוס+קולה המפורסם. למי שעוד לא ניסה ולא ראה אחרים מנסים, מדובר בזריקה של מספר סוכריות מנטוס אל תוך בקבוק קולה (דיאט קולה הכי טוב). התוצאה היא מזרקה אימתנית שתשפריץ קצף סוכרי על כל מי שלא התרחק מספיק מהבקבוק.

האביזר המדובר הוא צינורית פלסטיק עם תברוגת בצד אחד וחור בצד השני, אותה ממלאים במנטוסים. לאחר מכן, מבריגים את הצינורית על בקבוק קולה פתוח, כשסיכה הנמצאת בתוך הצינורית מונעת מהמנטוסים ליפול. מושכים את הסיכה עם החוט שמחובר אליה, המנטוסים נופלים ו... בום. הצינורית עצמה עולה רק 4.95$ בהזמנה מהאתר. קולה, מנטוס ועלות ההפעלה של מכונת הכביסה יעלו קצת יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully