וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד טלפון ניווט דור 3.5...

חשבתם שנגמרו לנו ההכרזות מ-3GSM? מה פתאום! גם גיגבייט הצטרפה למבול ההכרזות וחשפה שני מכשירים

חברת גיגהבייט מוכרת בעיקר בזכות לוחות אם, כרטיסי מסך וסוגים נוספים של חומרה למחשבים. אך העסק המשגשג מטייוואן עוסק גם בטלפוניה, ותערוכת 3GSM שנמגרה היום היוותה סיבה נהדרת בשביל להציג שני טלפונים סלולריים חדשים הממותגים G-Smart.

המכשיר הראשון, והמעניין יותר לקהל הישראלי (למרות שעדיין אין יבוא רשמי של טלפוני גיגהבייט לארץ) הוא G-Smart q60. מדובר בסמארטפון דור 3.5 עם מסך מגע, מקלדת מלאה בסגנון נוקיה E61, מערכת ההפעלה Windows Mobile 6, מקלט ניווט לווייני, תקשורת אלחוטית (Wifi), מצלמת 2.1 מגה-פיקסל על הצד האחורי של המכשיר ומצלמה פשוטה על הצד הפנימי. בנוסף, יש למכשיר תמיכה בטלויזיה דיגיטלית המשודרת באויר, פורמטים DVB-T או DVB-H. אין עדיין שידורים כאלה בארץ, מעבר לפיילוט הזמני של משרד התקשורת שאולי עדיין פועל.

המכשיר השני – t600, קומפקטי יותר וחמוד יותר, למרות שהוא רק דור שני. במקום מקלדת יש לו שישה כפתורים וג'ויסטיק בצורת חוגה, וגם המצלמה חסרה, אבל חוץ מזה המפרט שלהם די דומה. גם כאן יש מסך מגע, אם כי באיכות VGA ובגודל 2.6 אינץ', ומערכת ההפעלה היא אותה ה-Windows Mobile 6 עליה אנחנו לא מפסיקים לשמוע בימים האחרונים. וגם כאן, כמו במכשיר הקודם יש תמיכה ב-DVB-T או ב-DVB-H.

המכשירים יהיו זמינים ברבעון השני של השנה בטאיוואן ולאחר מכן גם באירופה. עם קצת (טוב, הרבה) מזל, יגיע גם לארצנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully