וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירי המחקר והפיתוח של מיקרוסופט מגיעים לישראל

רפאל פוגל

18.2.2007 / 14:22

ישראל היא התחנה ראשונה למשלחת שמונה 23 בכירים ממיקרוסופט בסיור עולמי שיכלול גם את הודו וסין

משלחת של 23 מבכירי המנהלים של תחום המחקר והפיתוח במיקרוסופט, מהם 18 בדרגי סגן נשיא ומנכ"לים של יחידות עסקיות במיקרוסופט העולמית, תבקר השבוע בישראל. מטרת הביקור היא העמקת ההיכרות של בכירי מיקרוסופט עם היכולות הטכנולוגיות, הסביבה העסקית והפוטנציאל הגלום במגזר ההיי-טק הישראלי. את המשלחת יארח משה ליכטמן, נשיא מרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט בישראל. ישראל היא התחנה הראשונה בסיורה העולמי של המשלחת שתמשיך מכאן להודו, סין ויעדים נוספים.

במסגרת הביקור תערוך המשלחת סיור במרכזי הפיתוח של מיקרוסופט בחיפה ובהרצליה, שם תיפגש עם מנהלי המרכזים ותסקור את הפרויקטים המרכזיים שבפיתוח, יבקרו בקרית הטכניון, שם יפגשו עם נשיא הטכניון, דיקאן הפקולטה למדעי המחשב, דיקאן הפקולטה להנדסת אלקטרוניקה וחברי סגל ומחקר מצטיינים. חברי המשלחת ישתתפו בשולחן עגול להכרת הסביבה הטכנולוגית והעסקית של מגזר ההיי-טק בישראל בהנחיית משה ליכטמן ויוסי ורדי עם ראשי קהילת ההיי-טק, יזמים ובכירים בקרנות ההון סיכון הגדולות בישראל. כמו כן תתקיים סקירה של תחום המחקר והפיתוח במגזר הטלקום בישראל.

משה ליכטמן, נשיא מרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט בישראל, מסר כי "בואה של המשלחת לישראל היא הוכחה נוספת לחשיבות הרבה שמייחסת מיקרוסופט לתעשיית ההיי-טק הישראלית ולפוטנציאל הטכנולוגי הגדול שגלום בה עבור מיקרוסופט. ההיכרות הבלתי אמצעית שתיווצר בין אנשי המשלחת לבין אנשי האקדמיה וראשי תעשיית ההיי-טק עשויה להניב פירות רבים, שמהם תיהנה מיקרוסופט ועמה גורמים רבים בתעשייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully