וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: M300

19.2.2007 / 3:34

כן, זה עוד שעון סלולרי. אבל הפעם בגודל נורמלי, ואפילו נאה. והיצרנים טוענים שהוא נוח ל-SMS

תשמעו, אחרי השבוע האחרון, גם לנו נמאס קצת מסלולר. אבל יש גאדג'טים שאסור לוותר עליהם, גם אם הם באים מתחום שחשבנו להימנע ממנו במשך כמה ימים לפחות.

בפעם האחרונה שכתבנו על שעון סלולרי, לפני יותר מחצי שנה, הוא היה מפלצת. מבט אחד בתמונה הבהיר שמדובר בטנק שיושב על פרק היד. השעון ההוא גם עלה 1000 דולר ונראה לנו הרבה יותר מגניב משימושי.

אבל בינתיים, כאמור, עברו יותר משישה חודשים, וחברת SMS Technologies האוסטרלית גאה להציג את M300, השעון הסלולרי שלה. ליתר דיוק, השעון הסלולרי הראשון שלה. לחברה יש מוצרי המשך בדרך: M501 המיותר העשוי מזהב ופלטינה ו-M700 המסקרן שיכלול יישומים משרדיים וסנכרון עם אאוטלוק ואופיס.

אבל בינתיים יש את M300, שכולל קישוריות בלוטות' 2.0, נגן mp3 (למוזיקה שתצליחו להכניס ב-64 המגה הלא מרשימים שלו) , קישוריות [[GPRS]] (משמש גם כמודם דרך בלוטות') וחיבור USB 2.0 כמובן. הוא מריץ יישומי ג'אווה ואפילו מוכן לנגן וידאו (קצרצר) על המסך הקטנטן שלו. אוזניית הבלוטות' הדי הכרחית לא כלולה בחבילה, ויש לרכוש אותה בנפרד. היצרנים טוענים שהוא גם נוח ל-SMS. אין לנו מושג איך, בדיוק, אבל עד שלא נראה ביקורות אנחנו רוצים להאמין להם.

אחד היתרונות הבולטים של M300 הוא המשקל. אחת הסיבות הבולטות ששעון הבלוטות' המגניב של [[סוני אריקסון]] לא יופץ בארץ היא המשקל שלו. הסוני אריקסון שוקל 187 גרם, שזה די הרבה לשים על היד למי שלא רואה בשעון שלו עזר לאימוני כושר. אבל M300 שוקל רק 45 גרם, וזה כבר די סביר.

זמן הסוללה של השעון. הוא 80 שעות המתנה ו-200 דקות שיחה, והוא עולה כ-500 דולרים. השעון צפוי להיות מופץ ברחבי העולם וניתן לרכוש אותו מהאתר. החברה תשלח אותו ללקוחות החל מהחודש הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully