וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: מזכירה אלקטרונית קולית

20.2.2007 / 2:25

זוכרים את המזכירה האלקטרונית? הנה תזכורת שנראית כמו צלוחית סושי ומגיבה לפקודות קוליות

אנחנו די אמביוולנטיים בנוגע לחנות Hammacher Schlemmer. השם שלהם לא משהו, ומוצרים שלהם כבר הופיעו אצלנו בגאדג'ט היום ובגרוע של השבוע. אבל הגאדג'ט הנוכחי נראה לנו די שווה, ולו ברמת העיקרון והעיצוב.

מדובר במזכירה אלקטרונית. זוכרים את המזכירות האלקטרוניות? זה מה שהיה לפני התא הקולי. אנחנו לא מנסים לטעון כאן שהמזכירה האלקטרונית מבצעת קאמבק, כן? לרוב הצרכנים, התא הקולי נוח בהרבה. אבל שני דברים הפכו את הדגם הזה לגאדג'ט היום.

הראשון - והחשוב פחות, אנחנו מודים - הוא העיצוב. אנחנו אוהבים סושי, והדבר הזה נראה כמו הצלוחית שבה מערבבים את רוטב הסויה עם הווסאבי. אתם עשויים שלא להסכים, אבל בעינינו זה מגניב.

הגורם השני הוא ההפעלה הקולית. כמו בסרט מדע בדיוני, המזכירה האלקטרונית הזאת מגיבה לפקודות קוליות. ברגע שאומרים "Answering Machine" בקול ברור, היא מוכנה לקבל הוראות, ומכירה 15 הוראות שונות. אין צורך לכייל אותה או ללמד אותה לזהות את הקול שלכם. היא מגיבה לכל קול.

פעם, מזכירות אלקטרוניות היו די יקרות. כיום ניתן לרכוש בעולם מזכירה אלקטרונית דיגיטלית פשוטה במחירים מצחיקים של 20 דולר. חיפוש בזאפ העלה שלושה טלפונים אלחוטיים עם מזכירה אלקטרונית משולבת בעלות שבין 282 ו-490 ש"ח.

אבל כפי שכתבנו כאן כבר פעמים רבות: על עיצוב משלמים. וגם על הפעלה קולית, מסתבר. המזכירה האלקטרונית הזאת עולה 250 דולרים, ואם אתם לא "מסודרים", אנחנו לא יכולים להמליץ לכם לרכוש אותה. אבל היא מגניבה, וכאן בגאדג'ט היום, זה מה שמעניין אותנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully