וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3GSM: תערוכה מוצלחת לחברות הישראליות

ערן גבאי

21.2.2007 / 14:01

משלחת חברות ההיי-טק מישראל שבה מברצלונה עם הזמנות בהיקף של למעלה מ-50 מיליון דולר

צבר העסקות הפוטנציאלי של משלחת חברות ההיי-טק הישראליות, ששבו מתערוכת ה-3GSM בברצלונה, נאמד בלמעלה מ-50 מליון דולר - כך אומר אייל רשף, מייסד ומנכ"ל ארגון המובייל הישראלי IMA. הארגון פעל בכנס בשיתוף עם מערך הנספחים הכלכלי של משרד התמ"ת והוביל עמם את הביתן הישראלי, שמנה כ-40 חברות.

הישראלי הודגמו פתרונות ושירותים כשירותי וידיאו לדור השלישי; שירותי מסרים המעשירים את חוויית המשתמש; תוכן גולשים לסלולר; רשתות חברתיות; שירותי החלפת קבצים; ופתרונות תשתית.

החברות הישראליות הדגימו פתרונות ושירותים בהתלכדות: IP Multimedia Subsystem ו-Fixed Mobile Convergence, שירותי תוכן ובידור ופתרונות WiMAX. הפרויקט מומן בידי החברות הישראליות שהשתתפו באירוע וכן על ידי חסויות מחברת ומקרנות הון הסיכון פיטנגו וג'מיני. משרד התמ"ת סייע בהקמת מתחם ההדגמות.

ערב התערוכה, נקבעו תיאומים ל-604 פגישות אישיות בין בכירי התעשייה העולמית לבין החברות הישראליות. במהלך התערוכה הצליחו הנספחים הכלכליים, לדברי רשף, להכפיל את כמות הפגישות ולהגיע לכ-1,300 פגישות. כוח המכירה העולמי של סאן, שמנה בתערוכה יותר מ-60 אנשי מכירות, קיים פגישות עם לקוחות במסגרת הביתן, ויסייע לחברות הישראליות להשלים עסקות לאחר התערוכה.

המשוב מהמנהלים של החברות הישראליות שהשתתפו היה שהפגישות ניחנו באיכות גבוהה מאוד, אומר רשף. "ההצלחה של פרויקט זה מדגימה את האפקטיוויות של מודל שיווק משותף", מציין רשף. בעז הירש, מנהל מינהל סחר חוץ במשרד התמ"ת, אומר כי הגיעו לאירוע 16 נספחים מסחריים של משרדי התמ"ת מ-11 ארצות.

קרן פרברוב, מנהלת פיתוח מכירות למגזר התקשורת בדרום מזרח אירופה, המזרח התיכון ואפריקה בסאן מיקרוסיסטמס, אומרת כי "סאן רואה בחברות ישראליות את אחד המקורות החשובים לפתרונות יצירתיים, חדשניים וטכנולוגיים עבור לקוחותיה, ושמחה להוות שותף ל-IMA בהצגת פתרונות אלה לשוק העולמי".

עם הלקוחות שהגיעו לביתן הישראלי נמנו וודאפון, 3 מקבוצת האצ'יסון, טי-מובייל, סינגטל, צ'יינה מובייל, NTT DoCoMo, טלקום איטליה, בריטיש טלקום ו-O2.

החברות הישראליות שהשתתפו בתערוכה היו אלווריון, ראנקום, אלאדין, דקולינק, טריונט, יוניפיר, קליפ-אנד-טאצ', TJAT, פרסונטה, Gallery IP, קונברגין, סיבידיה, במבו, אדאמיינד, MRV, סלויין, טלאמאסג', אירוטל, iPoint Media, Mailvision, DSPV, Veringo, Emoze, Hingi, Fontip, Nareos, Triplay, Mobile Tornado, Inner Active, Targetize, MCE Systems, SendM, ASOCS, Cellbrite, Logia, InLive, InfoGin, One Smart Star, Silent Communication, Pontis.

לאחר התערוכה מתוכנן קמפיין מעקב של IMA ורשת הנספחים הכלכליים, בעקבות הפגישות שהתקיימו באירוע. זאת, על מנת להגדיל את מספר העסקות הצפויות להיסגר וכמו כן ליזום שיתופי פעולה אסטרטגיים עם מפעילי תקשורת ועם ספקי ציוד, לטובת התעשייה הישראלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully